۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین فتحی درباره آنچه در یک سال گذشته در باشگاه استقلال سپری شده حرف زد تا با ورود به پرونده دو بازیکن خارجی به نام‌های گومز و نایدنوف پرده از شرایط قرارداد با بازیکنانی بردارد.

به گزارش خبرورزشی، هر چه از روز‌های مدیریت سیدرضا افتخاری و همکارانش در باشگاه استقلال سپری می‌شود، موضوعات جدیدی درباره نحوه عقد قرارداد با بازیکنان خارجی و داخلی که در آن مدت با باشگاه استقلال وارد مذاکره شده یا با این تیم عقد قرارداد کردند، رو می‌شود.
روز گذشته و در تازه‌ترین صحبت‌هایی که امیرحسین فتحی درباره آنچه در یک سال گذشته در باشگاه استقلال سپری شده حرف زد تا با ورود به پرونده دو بازیکن خارجی به نام‌های گومز و نایدنوف پرده از شرایط قرارداد با بازیکنانی بردارد که حالا با ارقامی به مراتب کمتر از آنچه درباره حضورشان در استقلال صحبت به میان آمده بود، در حال بازی در تیم‌های جدیدشان هستند.
اطلاعات مربوط به عقد قرارداد با این دو بازیکن در صحبت‌های امیرحسین فتحی به این شکل بیان شد که ارزش بازیکنی مانند بویان نایدنوف ۴۰ هزار دلار بوده ولی با این بازیکن قراردادی بسته شده که حالا بابت حضور نصفه و نیمه اش در استقلال ۴۰۰ هزار دلار از این باشگاه درخواست کرده است.
فتحی درباره بازیکنی دیگر به نام گومز هم حرف زده که باشگاه استقلال برای یک سال و نیم مبلغ ۶۷۵ هزار دلار (!) پیشنهاد داده بود در حالی که به گفته فتحی ارزش این بازیکن در قراردادی که امسال بسته ۳۰ هزار دلار بیشتر نیست! صرف هزینه‌هایی اینچنینی از محل باشگاهی که هنوز هم دولتی محسوب می‌شود و این روز‌ها بار دیگر بحث واگذاری اش به بخش خصوصی سرخط اخبار بین مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش است، عجیب و غیرقابل باور به نظر می‌رسد.
آیا سازمان بازرسی کل کشور که نهادی برای نظارت بر اعمال مراکز دولتی به شمار می‌رود، این روز‌ها در این باره تحقیق و تفحص نمی‌کند که این فاصله فاحش بین ارزش واقعی بازیکنان با رقمی که بابت عضویت در باشگاه استقلال به آن‌ها پیشنهاد یا در قراردادشان متعهد به پرداختش شده‌اند، از کجا نشأت گرفته است؟
مجموعه‌ای که رئیس مجمع آن وزیر ورزش و جوانان است و اعضای هیئت مدیره اش هم به نوعی از سوی همین شخص انتخاب و منصوب شده‌اند چطور و براساس چه رزومه‌ای راضی به صرف چنین هزینه‌هایی از بیت‌المال یا هر منبع درآمدزایی دیگری شده است؟
سؤالاتی از این دست کم نیست که قطعاً کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و البته سازمان بازرسی کل کشور با ورود به این ماجرا که سرپرست موقت باشگاه درباره اش دست به افشاگری زده، می‌توانند پاسخ روشنی برای مخاطبان استقلال و اهالی ورزش داشته باشند؛ روشنگری درباره باشگاهی که با چنین رویه‌ای چطور نتوانست تیم خوب فصل قبل را به مدت یک نیم‌فصل بیشتر حفظ کرده و بخت مسلم قهرمانی استقلال در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۸ را به سادگی از بین ببرد!
به یاد داریم در بدو ورود تیم مدیریتی سیدرضا افتخاری گروهی از بازرسان سازمان بازرسی کل کشور با اقامت چند روزه در باشگاه به دقت پرونده‌های مدیران قبلی به ویژه علی فتح‌ا... زاده را بررسی کردند و از آن‌ها توضیحاتی در این باره خواستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی