۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: تیم‌های همگروه پرسپولیس هم تیم‌های خوبی هستند و به نظرم تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند.

به گزارش خبرورزشی،  مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس قبل از پرداختن به کیفیت فنی تیم‌های همگروه پرسپولیس در آسیا دوست دارد از خواسته جدیدش حرف بزند.
*آقامرتضی حریفان همگروه پرسپولیس مشخص شدند. در این رابطه چه نظری دارید؟
در ابتدا می‌خواهم بگویم که دوست دارم بازی پرسپولیس با الاهلی و استقلال مقابل الهلال در ورزشگاه آزادی برگزار شود و بازی در کشور ثالث با تیم‌های عربستانی نکته‌ای بوده که واقعاً به ضرر تیم‌های ما تمام شده خصوصاً پرسپولیس که شاید در این سال‌ها بیشترین ضرر را از رویارویی با تیم‌های عربستانی داشته است. هوادار بزرگترین امتیاز تیم پرطرفداری مانند پرسپولیس است به همین دلیل AFC با برگزاری بازی پرسپولیس مقابل الاهلی در کشور ثالث، شانس بزرگی را از ما می‌گیرد. تیم‌های همگروه پرسپولیس هم تیم‌های خوبی هستند و به نظرم تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند.
*سرخپوشان در آسیا باز هم به فینال می‌رسند؟
به نظرم اگر با همان جسارت قبلی که ما از بازیکنان پرسپولیس در آسیا دیدیم ظاهر شوند، حتماً قادرند موفقیت‌های بزرگی را کسب کنند و حتی باز هم به مراحل پایانی برسند.
*نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
تراکتور امسال تیم خوبی دارد، اما پرسپولیس در چند سال اخیر نشان داده بهترین تیم ایران است و هیچ تیمی حریفش نمی‌شود به همین دلیل معتقدم پرسپولیس با حمایت هوادارانش با دو گل اختلاف از سد تراکتور می‌گذرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی