۰
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی باشگاه اشلانسک وروسلاو لهستان احتمالا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، فرشاد احمدزاده در ابتدای فصل، پرسپولیس را رها کرد و در حالی که در این تیم، شرایط بسیار خوبی داشت، راهی باشگاه اشلانسک وروسلاو لهستان شد. یک باشگاه پایین‌تر از حد متوسط در کشوری که به لحاظ فوتبالی چندان لیگ قدرتمندی ندارد.
با این حال تادیوس پاولوفسکی سرمربی اشلانسک بعد از تساوی هفته گذشته تیمش مقابل کراکویا به صورت رسمی اعلام کرد فرشاد نتوانسته انتظاراتش را برآورده کند و به احتمال بسیار زیاد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد، زیرا ادامه فعالیتش، هیچ فایده‌ای ندارد و به کسب موفقیت‌های جدید برای اشلانسک کمکی نمی‌کند.
حالا که بحث جدایی فرشاد مطرح شده، شایعاتی در خصوص بازگشت این بازیکن به پرسپولیس نیز شنیده می‌شود، اما از آنجا که در ابتدای فصل، با قهر از هواداران پرسپولیس، این تیم را ترک کرد، احتمال بازگشتش چیزی در حد صفر درصد به نظر می‌رسد به خصوص که برانکو نیز اعلام کرد: «هر بازیکنی از جمع ما جدا شد، برای همیشه باید قید پرسپولیس را بزند.» از سوی دیگر، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه هم گفت: «پرسپولیس آن قدر باشگاه بزرگی است که به دنبال بازیکنان جداشده اش نمی‌رود و امکان ندارد کسانی که در سخت‌ترین شرایط ما را رها کردند و رفتند را به تیم مان برگردانیم.»
با این تفاسیر، شانسی برای بازگشت شماره ۱۰ سرخ‌ها به این تیم وجود ندارد با این حال، یکی از دوستان صمیمی و نزدیک فرشاد به ما گفت: «اگر این بازیکن بخواهد به ایران برگردد، همه باشگاه‌ها به دنبال جذبش هستند. اصلا می‌تواند به تراکتورسازی برگردد، چون خودش هم آذری زبان است و تراکتور هم یک تیم بزرگ است که برای قهرمانی می‌جنگد. شاید به تراکتور برود!»
با این حال نظر مدیران باشگاه تراکتورسازی در مورد انتخاب بازیکنان جدید در نیم فصل مهم تر از این مدل از شایعات است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی