۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس یک صحنه کاملا مشکوک داوری در دل خود داشت.

به گزارش خبرورزشی ، در دقیقه ۵+۹۰ دیدار پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی که عصر پنج‌شنبه در ورزشگاه بنیان‌دیزل برگزار شد، اتفاق مشکوکی رقم خورد. در حالی که سرخ‌پوشان با حساب یک بر صفر از میزبان خود پیش بودند، به گل دیگری رسیدند اما داور این گل را مردود اعلام کرد.

در آن صحنه، گادوین منشا توپ را از میانه میدان برداشت و آغازگر یک ضدحمله سریع بود. او با دریبل‌هایش در فضاهای کوچک، بازیکنان حریف را سر در گم کرد و وقتی به محوطه جریمه نزدیک شد، با یک پاس دقیق به سمت راست، محمدامین اسدی مهاجم جوان تیمش را صاحب توپ کرد. اسدی پس از برداشتن گام‌های کوتاه، ضربه دقیقی به توپ زد و به گل‌زنی پرداخت اما کمک‌داور دوم بازی، این گل را مردود اعلام کرد.

عکس| عادل فردوسی پور دوباره سوژه پرسپولیسی ها شد

همین سوژه سبب شد تا هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بار دیگر به سراغ عادل فردوسی‌پور بروند. فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ هفته گذشته صحنه گل مشکوک به آفساید احسان حاج‌صفی هافبک تراکتورسازی به پرسپولیس را به بوته نقد گذاشت و بارها بر این موضوع پافشاری کرد که گل این تیم صد در صد صحیح بوده و پرسپولیس باید بازی را به تراکتور می‌باخت. همان زمان، پرسپولیسی‌ها نسبت به رفتار فردوسی‌پور اعتراض کردند و این موضوع را به رفاقت او با کارلوس کی‌روش ربط دادند.

موضوع وقتی پیچیده‌تر شد که عادل سعی داشت با استفاده از خط‌کش‌های مهندسی، قانون پرسپکتیو، قانون خط‌های موازی و نرم‌افزارهای مختلف ادعای خود را ثابت کند. گرچه داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری روی خط برنامه رفت و به صراحت گفت «گل تراکتور آفساید بود و نباید مورد قبول واقع می‌شد.»
حالا که صحنه گل پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی، شبیه به گل تراکتور به پرسپولیس مشکوک بوده، طرفداران پرسپولیس با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی اعلام کردند در انتظار برنامه ۹۰ هستند و منتظر می‌مانند تا عادل با استفاده از قانون پرسپکتیو و گونیا و نقاله و سایر ادوات مهندسی، ثابت کند گل پرسپولیس صحیح بوده است!

عکس| عادل فردوسی پور دوباره سوژه پرسپولیسی ها شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی