نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه‌ی ۱۹ ساله در سال گذشته چه برای تیم ملی فرانسه و چه برای باشگاه پاری سن ژرمن فوق‌العاده ظاهر شد.

به گزارش خبرورزشی، امباپه دیشب در مراسم توپ طلا موفق شد جایزه‌ی کوپا را به خود اختصاص دهد. جایزه‌ای که به بهترین فوتبالیست مرد زیر ۲۱ سال اهدا می‌شود. امباپه درحالی که این جایزه را به خود اختصاص داده بود شاهد اهدای توپ طلا به لوکا مودریچ بود.
امباپه در این یک سال به PSG کمک کرده بود تا در لیگ فرانسه به قهرمانی برسد و پس از آن در جریان قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه نقش بسیار مهمی داشت. پیشرفت خارق‌العاده‌ی این بازیکن جوان در سال گذشته باعث شد امباپه یک جایزه‌ی دیگر به افتخارات خود اضافه کند، جایزه‌ای که از امسال برای اولین بار به جوایز توپ طلا اضافه شده است: جایزه‌ای موسوم به کوپا که هر ساله به بهترین فوتبالیست مرد زیر ۲۱ سال دنیا اهدا خواهد شد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در ستایش از امباپه گفت: «بسیار خوشحالم که ام‌باپه توانست این جایزه ارزشمند را به دست آورد و بدون شک شایسته آن هم بود.
دستیابی به این جایزه اصلا آسان نیست، اما ام‌باپه با درخشش در جام جهانی و به ویژه دیدار برابر آرژانتین نشان داد که چه بازیکن ارزشمندی است. ام‌باپه یک پدیده است و افتخار می‌کنم که او یک فرانسوی است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی