نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری خیلی به طرح جدید فدراسیون برای استفاده از مربیان ادواری در تیم‌های نوجوانان وجوانان خوشبین نیست.

به گزارش خبرورزشی، کوروش باقری سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری، شعار‌های علی مرادی برای انتخابات را تنها شو می‌داند و بس. کسی که برای ریاست در فدراسیون وزنه برداری رکورددار است. او می‌گوید: «شعار مرادی فقط شو است، مرادی بعد از انقلاب با ریاست ۱۶ ساله در فدراسیون وزنه برداری رکورددار است. او در این مدت حتی یک سالن هم نساخته است، چطور است که به یک‌باره به فکر توسعه ساختاری وزنه برداری افتاده است. به نظرم رئیس فدراسیون وزنه برداری بیشتر به فکر توسعه ساختاری خود و خانواده اش است. حتی وقتی مهندس هاشمی‌طبا، رئیس سازمان تربیت‌بدنی بود، زمینی در مجموعه ورزشی آزادی تهران به مرادی داد تا سالنی را برای وزنه برداری بسازد که او مخالفت کرد و ملی‌پوشان کشورمان همچنان در زیرزمین تمرین می‌کنند.»
باقری خیلی به طرح جدید فدراسیون برای استفاده از مربیان ادواری در تیم‌های نوجوانان وجوانان خوشبین نیست: «امیدوارم این طرح فدراسیون جواب دهد که بعید می‌دانم. دوستان باید مشخص کنند، چه کسی طراح برنامه‌های تمرینی اردونشینان، ناظر اجرای آن و از همه مهمتر پاسخگوی شکست یا پیروزی تیم‌هاست. مطمئناً مربیان ادواری، طراح تمرینات نیستند و به نظر می‌رسد دبیر فدراسیون و یا مسئولان دیگر فدراسیون باید طراح باشند هر فردی که طراحی تمرین می‌کند باید پاسخگو هم باشد.»
سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری درباره حضور افسران وادا برای تست از بهداد سلیمی که از دنیای قهرمانی کناره گیری کرده می‌گوید: «سال۲۰۱۰ هم افسران وادا که به ایران آمده بودند تا از حسین رضازاده تست بگیرند، درست زمانی که او رئیس فدراسیون بود و چند سالی بود که دیگر وزنه نمی‌زد با توضیحاتی صرف‌نظر کردند. حالا هم فدراسیون باید مدارک خداحافظی سلیمی از دنیای قهرمانی را بدهد».
باقری برای کیانوش رستمی در تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کند: «گفته می‌شود مشکلات رستمی حل شده و من برای او آرزوی موفقیت مثل المپیک ریو می‌کنم. موضوع رستمی را رئیس فدراسیون درست کرده و خودش هم باید پاسخگوی عملکردش باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی