۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: تقابل نسل‌های مختلف پرسپولیس می‌تواند به نوعی خاطره‌ها را زنده و برای هواداران صحنه‌های خوبی را خلق کند.

به گزارش خبرورزشی، مرتضی کرمانی‌مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است مربی و بازیکنان این تیم عامل موفقیت سرخپوشان بوده‌اند.
* در کارشناسی‌های داوری مشخص شد پرسپولیس از داوری‌ها دو امتیاز سود برده و به نوعی حرف‌های برانکو هم در زمینه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس و... زیر سؤال رفت!
من قبول ندارم که پرسپولیس از داوری‌ها سود برده و اگر چنین چیزی هم وجود داشته این مسئله شامل بقیه مدعیان هم بوده و چه بسا سپاهان و پدیده بیشتر از پرسپولیس از داوری سود برده‌اند بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند این ادعا را داشته باشد که پرسپولیس با داوری ۳۱ امتیازی شده است. پرسپولیس در آسیا هم در دو، سه فصل اخیر بهترین نمایش‌ها را ارائه داده و موفق شده در نیمه‌نهایی باشد و به فینال برسد. حتماً در آسیا هم داوری‌ها به سود پرسپولیس بوده که آن‌طور به موفقیت رسید!
* یعنی شما قبول ندارید پرسپولیس از داوری سود برده؟
اصلاً چنین چیزی را قبول ندارم. مگر می‌توان سه سال تیم را در لیگ ایران به عنوان نایب‌قهرمانی و قهرمانی رساند و بعد این موضوع را به داوری نسبت داد؟
* در مورد خط حمله پرسپولیس و زوج منشا و علیپور چه نظری دارید؟
علیپور بعد از مقطعی افت در گلزنی خوشبختانه دوباره به فرم مطلوبی رسیده که نتیجه اش هم دعوت به تیم ملی بود. جدا از این موضوع او مقابل پارس جنوبی جم یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و نشان داد که امسال هم مانند فصل قبل عزمش برای تکرار آقای گلی جزم است. در مورد منشا هم باید بگویم او مهاجم قدرتی و سرزنی است و آمار یک گل برای او پایین است. من فکر می‌کنم کم گل زدن برای منشا مشکل روانی به وجود آورده و اگر این بازیکن در یکی، دو دیدار گل بزند مشکلش حل خواهد شد.
* در خصوص بازی روز پنج‌شنبه پیشکسوتان پرسپولیس و تیم اصلی چه نظری دارید؟
قطعاً رویارویی نسل جدید با پیشکسوتان بسیار زیبا می‌شود. تقابل نسل‌های مختلف پرسپولیس می‌تواند به نوعی خاطره‌ها را زنده و برای هواداران صحنه‌های خوبی را خلق کند. من خودم شخصاً از برگزاری این بازی خیلی لذت می‌برم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی