۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان به خبرورزشی گفت: در طول دوران ورزشی خودم هیچ وقت به دفتر هیچ رئیس و مسئولی نرفته‌ام که به من مسئولیت بدهد.

اکبرنژاد: بعضی شیطنت‌ها، همیشه بوده و هست
خبرورزشی/مهدی شیروانی؛ معرفی امیر توکلیان و محمد طلایی به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان از سوی حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، حرف و حدیث‌هایی را به دنبال داشت. محمد طلایی در شرایطی به عنوان سرمربی جوانان معرفی شد که به گفته تقی اکبرنژاد، او صبح همان روز در جلسه با سرپرست فدراسیون کشتی، اسامی ۱۰ کشتی‌گیر جوانان را برای شرکت در جام تختی ارائه کرده و هیچ صحبتی پیرامون برکناری او یا جانشینی طلایی نشده بود. در همین رابطه با سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفتگو کردیم که اکبرنژاد به خبرورزشی گفت:
* بعضی شیطنت‌ها در کشتی همیشه بوده و هست. اینکه چرا در فاصله صبح تا ظهر، تصمیم آقای بنی‌تمیم عوض شد را باید از خود ایشان سؤال کنید ولی تا آنجا که من خاطرم است، در جلسه طولانی‌ای که داشتیم، لیست نفرات جوانان برای شرکت در جام تختی را ارائه کردم و اصلاً هیچ صحبتی در این رابطه نداشتند.
* من که با التماس سرمربیگری تیم ملی را نگرفته بودم که الان با این برکناری غش و ضعف کنم یا به این و آن متوسل شوم.
* عزت و ذلت همیشه دست خداست. در طول دوران ورزشی خودم هیچ وقت به دفتر هیچ رئیس و مسئولی نرفته‌ام که به من مسئولیت بدهد. هر بار هم که سرمربیگری تیم ملی به من پیشنهاد شد، به خاطر نتایج و عملکردم بوده است.
* الان هم قرار شده راجع به مسائل منجر به تصمیم اخیر، حرفی نزنم تا بررسی کنند، لذا فعلاً اجازه دهید چیزی در این باره نگویم.
* با توجه به نتایج قبلی جوانان، هدفم درست کردن یک تیم ملی خوب و قوی به عنوان پشتوانه‌ای امیدوارکننده برای تیم ملی بزرگسالان بود که خوشبختانه با تلاش زیاد، در همین فرصت کم هم موفق شدم و تا حدودی به هدفم رسیدم.
* حدود ۶ سال پیش هم با من همین کار را کردند و شرایطی فراهم کردند تا من از تیم بروم. همان موقع هم تیم را به سطح قهرمانی جهان رسانده بودیم ولی فرصت نشد، ثمره زحمات‌مان را خودمان ببینیم. متأسفانه همان تیم رها شد و چوبش را کشتی ما خورد.
* الان جوانانی داریم که وقتی به تیم ملی بزرگسالان برسند، حداقل ۸ - ۷ سال تیم ملی را تضمین می‌کنند.
* چند سال بود روس‌ها را در جام شاهد نبرده بودیم ولی امسال بچه‌های ما روسیه را در کرج شکست دادند.
* در همین مسابقات جهانی هم نسبت به سال قبل بهتر نتیجه گرفتیم و فاصله بسیار زیاد با آمریکا که قبلاً دو برابر ما امتیاز داشت را جبران کردیم و اگر به بهانه انگشت دست حریف را گرفتن، ۲۰ امتیاز بچه‌های ما کسر نشده بود، قطعاً به جایگاه خیلی بهتر از سومی جهان می‌رسیدیم.
* خیلی از مربیان تیم ملی، یک روز هم در باشگاه‌ها تمرین نمی‌دهند ولی من به انجام وظیفه در کشتی و باشگاه‌های کوچک و بدون امکانات عادت کرده‌ام و با پرورش همین استعداد‌های پرتوان در خدمت کشتی هستم.
* ملی‌پوشان جوانان تیمی که الان از من گرفته‌اند مثل عباس فروتن، احمد بذری، یونس امامی، مقصودی، الیاسی و... تا چند سال پشتوانه‌های مطمئن و پرتوان برای تیم ملی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی