۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک سایت هندی سردار آزمون را در لیست ۱۰ مهاجمی قرار داد که باید بازی آنها را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دید.

به گزارش خبرورزشی، سایت «اسپورتس‌کیدا» هند در گزارشی به معرفی ۱۰ مهاجمی پرداخت که باید بازی آن‌ها در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا را دید، مسابقاتی که با حضور ۲۴ تیم از تاریخ ۵ ژانویه (۱۵ دی) به میزبانی امارات آغاز خواهد شد. یکی از مهاجمان مدنظر این گزارش سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است.
این سایت در مورد سردار آزمون نوشت: «این مهاجم گلزن از رکورد استثنایی‌اش در تیم ملی فوتبال ایران لذت می‌برد، بازیکنی که در دوره قبلی جام ملت‌ها دو گل به ثمر رساند. سردار آزمون که از او به عنوان وارث علی دایی، اسطوره فوتبال ایران یاد شده است، تا کنون در ۳۸ بازی ملی ۲۳ گل به ثمر رسانده است.
آزمون پس از ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به خاطر انتقادات شدید هواداران و کمک به مادر بیمارش، به طور موقت از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد.
سردار پس از وقفه‌ای سه ماهه در ماه اکتبر ۲۰۱۸ به تیم ملی فوتبال ایران بازگشت که این فرصت کافی در اختیار وی برای آماده کردن خود برای مسابقات جام ملت‌ها داد. مهاجم روبین‌کازان روسیه یکی از مهاجمانی خواهد بود که باید بازی آن‌ها را در فوق رویداد پیش‌رویی که قرار است در امارات برگزار شود، دید.
تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در بازی اول خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ باید در تاریخ ۷ ژانویه (۱۷ دی) به مصاف یمن برود، سپس در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) به دیدار ویتنام برود و سپس در آخرین بازی‌اش در گروه D در تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) مقابل عراق صف‌آرایی کند».
همچنین مهند علی از عراق، الدور شومورودوف از ازبکستان، المبخوت از امارات، عمر السومه از سوریه، فهد المولد از عربستان، هیونگ‌مین سون از کره جنوبی، یویا اوساکو از ژاپن، متئو لکی از استرالیا و سونیل چِتری از هند از دیگر مهاجمان مدنظر این گزارش هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی