نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبالیست‌های مطرح دنیا هم مثل دیگر مردم مسیحی سرتاسر جهان در کنار خانواده جشن کریسمس را برگزار کردند.

به گزارش خبرورزشی، مهم نيست كه ليگ‌های معتبر فوتبال همچون انگليس و ايتاليا در كريسمس و روزهاي نزديک به ژانويه در حال برگزاری باشند. بازيكنان نيز همانند ساير مردم در روز كريسمس اين حق را دارند تا برای جشن كنار خانواده خود باشند. حتی يورگن كلوپ سرمربی ليورپول كه تيمش صدر جدول است اين اجازه را به بازيكنانش داد تا یک روز قبل از بازي چهارشنبه در كنار خانواده خود باشند و آخر شب به هتل بيايند. شب كريسمس براي فوتبالی‌ها و خانواده آن‌قدر جذاب بود كه یک روز بعد عكس‌هايش در فضای مجازی دست به دست شد و طرفداران فوتبال از ديدن ستاره‌های‌شان در لباس‌های مخصوص كريسمس لذت بردند.

بچه‌های بابانوئلی كريس

سال گذشته اين موقع كريس رونالدو تا اين حد درگير فرزندان زيادش نبود. او امسال كريسمس را با 4 فرزند خود و البته در كنار جورجينا همسرش به شكلی خاص جشن گرفت. عكس جالب كريس و خانواده با كلاه بابانوئل و البته بچه‌های كوچكش در لباس قرمز، حسابی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

مسی با مجسمه بابانوئل

ليونل مسي ستاره آرژانتينی بارسلونا تدارک خاصی برای كريسمس در منزل خود ديد. دو درخت تزئين شده كريسمس، یک مجسمه بابانوئل و لباس‌های ست شده با فرزندانش تمام كاری بود كه مسی براي خود كرد. آنتونلا هم كنار مسی حضور داشت و لباسش را با دخترش ست كرد تا شب كريسمس خاطره‌انگيزی برای لئو و خانواده رقم بخورد.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

نيمار خاص

نيمار برزيلی كه چند روز پيش با مدل موهای جديد خود در رسانه‌ها سوژه شد، اين‌بار براي جشن كريسمس مورد توجه قرار گرفت. نيمار بدون آنكه به لباس مخصوص كريسمس اعتقاد داشته باشد، با تی‌شرت تمام قرمز سبک خودش و كلاه مشكی قرمز نايكی در رستوران جشن كريسمس را برگزار كرد و عكسی خاص از خود به اشتراک گذاشت.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

خانواده شلوغ آليسون

دروازه‌بان برزيلی ليورپول كه فصل پيش جشن كريسمس را در رم برگزار كرد، اين‌بار در بندر ليورپول اين سنت را به شكل ديگری ادا كرد. او در كنار تمام اعضای خانواده خود كه تعدادشان به 14 نفر می‌رسيد جشن كريسمس را كاملاً خانوادگی برگزار كرد و در انتهای شب راهی اردوی ليورپولی‌ها شد.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

واردی خانوادگی

جيمی واردی مهاجم لسترسيتی هم جزو كسانی بود كه اين جشن را فقط به همسرش اختصاص نداد و تصميم گرفت به منزل خانواده برود. واردی و خانواده همگی از ست لباسی خاص كريسمس با لوگوی پنگوئن استفاده كردند و عكسش هم سياه و سفيد در فضاي مجازی به اشتراک گذاشته شد.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

كوتينيو با همسر

فيليپه كوتينيو بازيكن برزيلی باشگاه بارسلونا تصميم گرفت به دليل شرايط خاص همسر خود، اين جشن را در خانه و كاملاً ساده برگزار كند. همسر كوتينيو كه باردار است كنار فيليپه و دخترشان در كنار درخت كريسمس و مجسمه بابانوئل ديده می‌شوند. اين عكس در اينستاگرام منتشر شد.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

جالب مثل كانتونا

اریک كانتونا پيشكسوت فوتبال فرانسه كه سابقه بازي در منچستريونايتد را دارد مثل همه كارهای عجيب غريبی كه انجام داده، برای كريسمس هم به شكلی عجيب اين جشن را برگزار كرد. اریک برای اينكه جشنش را خاص جلوه دهد با لباس مخصوص كريسمس و كلاه بابانوئل به داخل شومينه رفت و آنجا اين عكس را گرفت.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

رسمی مثل لواندوفسکی

روبرت لواندوفكسي جشن كريسمس را كنار همسر خود گذراند. آنا لواندوفسكی كه خودش ورزشكار و متخصص تغذيه است با لباس رسمی در كنار روبرت حاضر شد. تيپ رسمی خانواده لوا در كنار درخت كريسمس همراه با كادوهای زيادی كه دور درخت بود جشن اين دو نفر را كنار فرزندشان خاص‌تر كرد.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

ويدال و بچه‌ها

آرتورو ويدال امسال كريسمس متفاوتی را در بارسلونا سپری كرد. او براي جشن كريسمس به اين نتيجه گرفت كه در خانه بماند و خانواده‌‌اش را دعوت كند تا در اين شب همگی دورهم باشند. نكته جالب جايی بود كه ويدال و خانواده خيلی به لباس كريسمس اعتقادی نداشتند و همگي تيپی عادی داشتند.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

پوگبا با داداشی!

پل پوگبا بدون ترديد يكی از خوشحال‌ترين بازيكنان حال حاضر يونايتد است. با رفتن مورينيو از تيم، او حالا می‌تواند اين روزها شادی‌اش را بيشتر بروز دهد. پوگبا كريسمس را خانوادگی گذراند و كنار برادرش شبی كاملاً مجردی را سپری كرد! فيلم حركات موزون او و برادرش كنار خانواده در فضاي مجازی قابل مشاهده است.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

ايكاردی و مجسمه گوزن

مائورو ايكاردي ستاره اين روزهاي اينترميلان جشن كريسمس را به شكلی خاص در خانه كنار خانواده‌‌اش برگزار كرد. همسر ايكاری و فرزندانش لباس قرمز پوشيدند و ايكاری با تی‌شرت سفيد جردن در جشن حاضر شد. نكته جالب مجسمه گوزنی بود كه كنار درخت كريسمس پشت‌سر ايكاردی خودنمايی می‌كرد.

تصاویر| کریسمس ستاره‌ها!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی