نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فابینیو در گفتگو با مجله باشگاه لیورپول از شرایط تیم و همچنین روند رو به رشد خودش در آنفیلد صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، اوایل خیلی موردتوجه یورگن کلوپ قرار نمی‌گرفت ولی رفته رفته در تیم هماهنگ‌تر شد و با تمرینات بیشتر توانست برای خودش در تیم جایی دست و پا کند. هافبک برزیلی این روز‌های همچون دیگر بازیکنان لیورپول بهترین نمایشش را در زمین ارائه می‌دهد. فابینیو در گفتگو با مجله باشگاه لیورپول از شرایط تیم و همچنین روند رو به رشد خودش در آنفیلد صحبت کرد.
بهترین شروع فصل
بله ما پیروزی‌های مهمی را به دست آوردیم و نمی‌خواهیم امتیازات را از دست بدهیم. خیلی مهم بود که بتوانیم در این مسیر قرار بگیریم. ما شروع خیلی خوبی داشتیم و عالی است که چنین رکوردی را ثبت کردیم. مهمترین چیز، اما این است که فصل را چطور به اتمام برسانیم.
نیاز مربی به همه بازیکنان
مربی قبلاً به ما گفته بود که به همه بازیکنان به خصوص در ماه دسامبر و ژانویه که بازی‌های زیادی انجام می‌شود، نیاز دارد. او تغییرات را اعمال کرد، اما همان تفکر را نسبت به تیم و بازیکنان دارد. بازیکنانی که زمان زیادی بازی نکرده بودند به زمین آمدند و خوب بازی کردند. همه باید برای این بازی‌ها آماده باشند. ما بازیکنان حرفه‌ای خوبی داریم و خیلی عالی است که مربی به همه اعتماد می‌کند و می‌خواهد به آن‌ها فرصت دهد.
رختکن قدرتمند لیورپول
ما یک تیم قدرتمند هستیم و ترکیبی قدرتمند داریم که فقط به یازده بازیکن اصلی ختم نمی‌شود. هدف ما بردن جام‌هاست، اما چیزی که اهمیت دارد این است که قدم به قدم پیش برویم. شروع خوبی داشتیم و خیلی خوب است که صدر جدول هستیم، اما می‌دانیم که باید این جایگاه را نگه داریم. می‌دانیم که باید قدرتمند باشیم و تمرکز کنیم، چون تورنمنت‌های مختلفی را درپیش داریم. فقط منچسترسیتی و لیورپول شروع خوبی نداشتند. چلسی، تاتنهام و آرسنال هم شروع خوبی داشتند.
صبر برای بازی کردن
وقتی شما به تیم جدیدی می‌آیید مشخصاً می‌خواهید از ابتدا بازی کنید. من، اما می‌دانستم لیورپول باشگاهی است که باید برایش صبر کرد. من می‌دانستم باید صبر کنم و تلاش زیادی بکنم تا فرصت به دست بیاورم. بنابراین می‌دانستم وقتی زمانش پیش بیاید آماده خواهم بود. در حال حاضر دقایق زیادی را بازی کرده‌ام و اعتماد به نفسم بالا رفته است.
هم‌تیمی‌های برزیلی
خیلی خوب است که دیگر بازیکنان برزیلی هم اینجا حضور دارند. طبیعتاً ما تجربیات یکسانی را با هم به اشتراک می‌گذاریم و زبان‌مان هم یکی است. ما زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم و واقعاً به همدیگر نزدیک هستیم. این خیلی به من کمک کرد تا بتوانم زودتر در لیورپول جا بیفتم. نه فقط من بلکه آلیسون هم که تابستان آمد چنین شرایطی را داشت. داشتن همدیگر باعث شده تا به زندگی جدید و شهر جدید سریع‌تر عادت کنیم.
اولین کریسمس در بندر
دسامبر ماهی پر از جشن و شادی برای من بود. تولد همسرم در این ماه بود و کریسمس هم بود. سال نو میلادی هم آمد و بعدی سالگرد ازدواجم است.
کار کردن کنار کلوپ
من واقعاً از کار کردن کنار یورگن کلوپ لذت می‌برم. نه فقط او، بلکه کادر فنی اش هم همین‌طور. آن‌ها به من خیلی کمک کردند. کلوپ واقعاً مربی جاه‌طلبی است. او می‌خواهد بهترین نمایش را از شما بگیرد و امیدواریم بتوانیم به موفقیت برسیم.
سقف آروز‌ها در لیورپول
تیمی که مربی کنار هم ساخته، می‌خواهد جام‌ها را مال خود کند. شخصاً امیدوارم به توانم در این لیگ پیشرفت کنم، بازی‌های بیشتری انجام دهم و با لیگ برتر هماهنگ شوم. این چیزی است که می‌خواهم و قادر هستم بهترین فوتبالم را برایش ارائه کنم.
تحول در بازی با اورتون
من واقعاً از نمایش خودم و تیم مقابل اورتون خوشحال بودم. فکر نمی‌کنم آن بازی بهترین نمایشم بوده باشد، اما خوب بازی کردم. خوشحال بودم که در شهرآورد بازی می‌کردم و چنین جوی را تجربه می‌کردم. شیوه‌ای که در آن بازی به پیروزی رسیدیم فوق العاده بود و داستان خوبی از اولین شهرآورد را برایم رقم زد.
بد و خوب زندگی در جزیره
به عنوان یک بازیکن من از جنگیدن در لیگ برتر انگلیس خوشم می‌آید. بازی‌های آسانی وجود ندارد و همین لیگ را شگفت انگیز کرده است. چیزی که از آن خوشم نمی‌آید این است که اینجا هوا در این برهه از زمان زود تاریک می‌شود. در مورد آب و هوا هم باید بگویم فکر می‌کردم سردتر از این باشد. با این حال قبلاً گفته‌ام وقتی هوا سرد می‌شود من از آن خوشم نمی‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی