نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر ایرانی باشگاه برایتون این روز‌ها تمام تلاشش را می‌کند تا با بهبودی کامل به ترکیب ثابت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا برسد.

جهانبخش: اوضاعم عالی است
به گزارش خبرورزشی، علیرضا جهانبخش با حضور در لیگ برتر انگلیس تبدیل به یکی از امید‌های اصلی فوتبال ایران شد. فوتبال جزیره جایی است که خیلی از بازیکنان در سرتاسر دنیا آرزوی حضور در آن را دارند. بنابراین وقتی علیرضا به آن می‌رسد یعنی توانایی بی‌نظیری دارد که شاید بخشی از آن هنوز کشف نشده است. جهانبخش در مسیر رشد و پیشرفت بود که مصدوم شد. بازی‌های فشرده لیگ هلند و بعد حضور در جام جهانی باعث شد جهانبخش خسته شود. هر چند پروسه انتقال او به برایتون کمی طول کشید و در همان مدت هم به تمریناتش ادامه داد. خستگی ناشی از حضور در مقدماتی جام جهانی و بعد جام جهانی باعث شد تا این بازیکن مصدوم شود. باز هم جای امید است که او رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را از دست نداده است. این روز‌ها در کمپ اسپایر علیرضا خیلی تلاش می‌کند. او یکی از فعال‌ترین بازیکنان تیم ملی است. هر چند از تمرینات گروهی به دور است، اما اثراث تلاش زیاد را می‌توان در چهره او دید. جهانبخش با این حال خیلی پرانرژی است و این انرژی را حتی به دیگر بازیکنان هم تزریق می‌کند. جهانبخش همیشه زودتر از بازیکنان به چمن می‌رود و زیر نظر مربیان کار‌های بدنی می‌کند. در ادامه راهی سالن می‌شود و آنجا هم وزنه می‌زند تا پایش قوی‌تر شود. پس از آن با فیزیوتراپی و آب‌درمانی ادامه می‌دهد و گاهی در اواخر تمرین ایران هم به دیگر بازیکنان ملحق می‌شود. با این وجود خستگی در چهره جهانبخش به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. او درباره آخرین شرایطش به خبرورزشی می‌گوید: «عالی است. خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود.» این یعنی باید امیدوار باشیم علیرضا را خیلی زود در تمرینات تیمی و بازی‌های تیم ملی ببینیم؟ «ان‌شاءا... همین‌طور خواهد بود. دارم تلاشم را می‌کنم. خیلی زود به تمرینات تیمی ملحق می‌شوم و ان‌شا‌ءا... هر زمان صلاح باشد برای تیم ملی بازی می‌کنم.» گفته می‌شود احتمالاً او دو بازی اول ایران را در امارات از دست می‌دهد و برای بازی سوم مقابل عراق اوکی خواهد بود. علیرضا این‌طور جواب‌مان را می‌دهد: «هنوز مشخص نیست. تلاشم این است هرچه زودتر بتوانم در کنار تیم ملی باشم.»
داستان مصدومیت دوباره علیرضا کمی همه را آزار داد. البته جای شکر است که این مصدومیت دوم باعث نشد جام ملت‌ها را از دست دهد. جهانبخش می‌گوید: «در تمرین مصدوم شدم. روز قبل از بازی با چلسی بود. در ترکیب ثابت تیم هم قرار داشتم و می‌خواستم بازی کنم ولی آسیب دیدم.» یکی، دو روز قبل از مصدومیت علیرضا هم آن اتفاق برای سعید عزت‌اللهی رخ داد: «بله، سعید خوب شده بود و به تمرینات برگشت ولی متأسفانه مصدوم شد. برای سعید ناراحت شدم و حیف که در جام ملت‌ها نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی