نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از آسیب‌دیدگان حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات «آرین حقیقت» فرزند علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس بود.

به گزارش خبرورزشی، حادثه تلخ و غم‌انگیز «اتوبوس مرگ» در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات همچنان یکی از سوژه‌های مهم کشور به حساب می‌آید و مدیران مختلف دولتی و مردم عادی در موردش صحبت می‌کنند. یکی از آسیب‌دیدگان این حادثه «آرین حقیقت» فرزند علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس بود. با حقیقت تماس گرفتیم تا جویای احوال «آرین» شویم. او در ابتدا گفت: «این روز‌ها تمام حواسم معطوف به وضعیت پزشکی فرزندم است و نمی‌دانستم مردم چقدر به بنده و سایر خانواده‌های آسیب‌دیده از این حادثه لطف داشتند. از همه آن‌ها متشکر و ممنونم که کنارمان هستند. ان‌شا‌ءا... بتوانیم شاهد برخورد قضایی با عاملان این حادثه تلخ باشیم.»
حقیقت اضافه کرد: «آرین روز پنج‌شنبه یک عمل جراحی را پشت سر گذاشت و مستقیم به ICU رفت. بعد از یک روز، فرزندم از ICU به بخش منتقل شد، اما او را دوباره به ICU فرستادند تا تحت نظر باشد. همچنین قرار بود دوشنبه دومین عمل جراحی را پشت سر بگذارد، اما به خاطر وخامت حالش، این عمل به روز چهارشنبه یا پنج‌شنبه موکول شد.»
حقیقت اضافه کرد: «حال فرزندم نسبت به روز‌های نخست حادثه بهتر است و می‌تواند تکلم کند یا با دیگران ارتباط داشته باشد. خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با کمک پزشکان مجرب بیمارستانی که آرین در آن بستری است، وضعیت فرزندم را به حد مطلوبی برسانیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی