۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد که درخواست وینفرد شفر این است که همه بازیکنان در تست پزشکی شرکت کنند.

ایجنت جپاروف گفت اول قرارداد باید امضا شود
به گزارش خبرورزشی ، با وجود اینکه صحبت‌های زیادی برای بازگشت دوباره سرور جپاروف به استقلال مطرح شده، اما هنوز این بازیکن توافقی با مسئولان باشگاه نکرده است. هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، درباره علت این موضوع اظهار داشت: امیرحسین فتحی شخصا با این بازیکن صحبت می‌کند. شرط اساسی وینفرد شفر، حضور جپاروف در تست پزشکی است. نه تنها جپاروف، بلکه نفرات جدید همراه بازیکنان فعلی باید تست پزشکی بدهند.
معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: دل جپاروف با استقلال است و می‌خواهد به تیم بازگردد، اما ایجنت او گفته که اول قرارداد امضا شود و سپس در تست پزشکی شرکت کند. هنوز جپاروف به طور مستقیم نظرش را درباره تست پزشکی نداده، اما می‌دانیم دلش با استقلال است.
وی افزود: بازیکنان فعلی طبق تصمیم شفر، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در تست‌های پزشکی شرکت خواهند کرد. مربی می‌خواهد بداند که وضعیت بازیکنانش در تعطیلات به لحاظ آمادگی، بدنی، چربی و ... چطور است. شفر به بازیکنان برنامه تمرینی داده که مثلا روزی ۳۰ دقیقه تمرین کنند، برای او مهم است که آیا بازیکن برنامه‌هایش را اجرایی کرده است یا نه. آیا بازیکن در تعطیلات خورده و خوابیده یا تمرینات را انجام داده است. کمیته پزشکی باشگاه و در رأس آن دکتر امین نوروزی نیز، حساسیت زیادی روی این مسئله داشته و دوست دارند همه پرونده‌های پزشکی بازیکنان را در اختیار داشته باشند.
مباشری در خصوص وضعیت سیدحسین حسینی عنوان کرد: بحث مذاکره با بازیکن برعهده من نیست و فتحی شخصا خودشان این موضوع را پیگیر می‌کند. حسینی قرار است فردا یا پس فردا در تست پزشکی شرکت کند.
وی درباره زمان سفر تیم استقلال به قطر برای برگزاری اردو گفت: قرارمان پانزدهم دی‌ماه است، اما اگر مشکلی پیش بیاید، بیستم دی راهی قطر می‌شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی