۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز تیم ملی ایران در اولین دیدار از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف یمن می‌رود.

بیرانوند یار ثابت، ترابی یار تعویضی
به گزارش خبرورزشی ، پرسپولیس در تیم ملی ۳ سهمیه دارد و علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و مهدی ترابی از این تیم راهی امارات شدند. البته ترابی هنوز برای پرسپولیس بازی نکرده و بعد از جام ملت‌های آسیا به جمع سرخپوشان تهرانی می‌پیوندد.
در بازی امروز علیرضا بیرانوند شانس اول پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی است و مثل جام جهانی از دروازه ایران حراست می‌کند، اما دو بازیکن دیگر تیم ملی شانس کمتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارند و به احتمال فراوان در پست هافبک دفاعی امید ابراهیمی بازی می‌کند و نوراللهی گزینه تعویضی او خواهد بود. البته شانس احمد برای تعویض کم است و شاید امروز تماشاگر بازی ایران باشد.
از بین نوراللهی و ترابی که بازیکن آینده پرسپولیس است، بازیکن سابق سایپا شانس بیشتری برای به میدان رفتن دارد و مهدی ترابی یکی از گزینه‌های تعویضی اصلی کی‌روش به حساب می‌آید. با توجه به حضور سامان قدوس و مهدی طارمی در دو گوشه زمین، شانس فیکس شدن ترابی کم است، اما وقتی به نیمکت تیم ملی نگاه کنیم، او می‌تواند گزینه اصلی تعویض باشد تا با تکنیک مثال‌زدنی‌اش راه‌گشای دروازه یمن باشد.
پرسپولیس فردا حداقل یک نماینده در ترکیب اصلی خواهد داشت و تیم ملی با نماینده‌ای از مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را استارت می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی