نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار با هر حریفی برای ایران حکم یک فینال را دارد؛ ویتنام را نه تنها دست کم نمی گیریم که از الان می دانیم تیم ملی ما به اندازه کافی توسط مفسران و آنالیزورها تحلیل شده است.

 خبرورزشی/ آرتین زهرابی: برای این که در جام ملت های آسیا خودی نشان بدهیم لازم بود تا چند گل به یمن بزنیم. این اتفاق در حالی رخ داد که سرمربی تیم ملی در مواجهه با حملات گسترده به تیم ملی سعی کرد فشارها را این گونه کنترل کند؛
کی روش گفت اولین فینال ما دیدار با یمن است. یعنی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا نگاه خلق الساعه و توهم آمیز ندارد و مرحله به مرحله جلو می رود.
زدن 5 گل به یمن اما شاید این توقع یا توهم را ایجاد کند که بازی های بعدی هم به همین ترتیب پیش می رود! صادقانه باید خدمت شما عرض کنیم خیر؛ این گونه نیست. فوتبال چنین معنایی ندارد و اساسا چنین معادلاتی در این ورزش حاکم نیست.
در تورنمنت هایی مثل جام ملت های آسیا هر اتفاقی شاید رخ بدهد؛ از جمله حضور غیرمنتظره اردن در دیدار با استرالیا که منجر به شکست مدافع قهرمانی جام ملت ها در اولین بازی این تیم شد.
کره جنوبی که تصور می کرد فیلیپین یک حریف دست و پا بسته است فقط یک گل به این تیم زد. در روزهای بعد باید ببینیم ژاپن چگونه ظاهر می شود و بقیه تیم ها را هم ورانداز کنیم اما درباره تیم ملی ایران باید  بگوییم، ما به قاعده «بازی به بازی» تن داده ایم.
یعنی دیدار با هر حریفی برای ایران حکم یک فینال را دارد؛ ویتنام را نه تنها دست کم نمی گیریم که از الان می دانیم تیم ملی ما به اندازه کافی برای مفسران و آنالیزورهای حاضر در امارات تحلیل شده؛ یعنی بازی دوم، حکم دیدار اول را ندارد.
این مسابقه ها در هر بازی یک قاعده نانوشته دارد؛ پس باید تیم ملی را به آرامش مطلق دعوت کنیم؛ کار و کوشش در جام ملت های آسیا تعطیل بردار نیست.
 هر روز و هر لحظه و ثانیه این رقابت ها برای ما ارزشمند است؛ این لحظه ها را نباید از دست بدهیم....

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی