۰
سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسناد منتشر شده، نشان می‌دهد علاقه پرس به ماندن گرت بیل، مانع انتقال کیلیان امباپه به رئال شده است.

افشاگری فوتبال‌لیکس از مذاکرات رئال و ام‌باپه!
به گزارش خبرورزشی، در تابستان سال قبل و پیش از دیدار سوپرکاپ اروپا بین دو تیم منچستریونایتد و رئال مادرید، ژوزه مورینیو به وضوح از علاقه خود برای جذب گرت بیل صحبت کرده و مدعی شد اگر رئال مادرید به دنبال جانشین برای اوست، پس گرت بیل می‌تواند از این تیم جدا شود.
حتی مورینیو از این هم پا فراتر از گذاشت و در مقابل دوربین‌ها در تونل استادیوم شخصا به گرت بیل گفت: اگر با من صحبت نکنی نمی‌توانیم برای خرید تو اقدام کنیم.
این اتفاق فرصت بزرگی مادرید بود که گرت بیل را با قیمت مناسب و معقول به فروش برساند و کیلیان امباپه را جذب کند، اما بعد از انتقال ستاره فرانسوی به پی اس جی، رئال مادرید این ایده را در رسانه‌های اسپانیا مطرح کرد که انتقال امباپه به دلیل دستمزد بالا و ۱۲ میلیون یورویی او و بر هم خوردن نظم پرداختی در رختکن منتفی شده است.
اما فوتبال لیکس اسنادی منتشر کرده که نشان می‌دهد که رئال مادرید در ۲۰ ژوئن ۲۰۱۷ با موناکو برای انتقال ۱۸۰ میلیون یورو (به اضافه ۳۰ میلیون یورو پاداش) برای امباپه موافقت کرده است و حتی کهکشانی‌ها قول داده اند مالیات ۳۴ میلیون یورویی دولتی را نیز پوشش دهند.
اما شخص فلورنتینو پرس علاقه‌ای به فروش گرت بیل نداشت و به همین دلیل انتقال امباپه منتفی شد، زیرا پدر این بازیکن جوان می‌ترسید فرزندش در برنابئو نیمکت نشین شود و به همین دلیل کیلیان راهی پاری سن ژرمن شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی