نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز به خبرورزشی گفت: به صورت قانونی نمی‌توانم مدیرعامل تراکتورسازی شوم. چون همین الان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسیجیان هستم.

به گزارش خبرورزشی، تراکتورسازی روز‌های پرفراز و نشیبی را سپری می‌کند. هم اخبار خوب اطراف این باشگاه می‌شنویم و هم اخبار نگران‌کننده. برای پی بردن به آخرین وضعیت این باشگاه، بار دیگر به سراغ عباس الیاسی رفتیم. او به عنوان رئیس هیئت مدیره، مسئولیت عقد قرارداد با بازیکنان جدید را در اختیار دارد.
*فعالیت‌های تان در نقل و انتقالات بعد از جذب اخباری، موسوی و کنستانت باز هم ادامه پیدا می‌کند؟
بله، حداقل دو، سه بازیکن دیگر هم می‌گیریم که همه‌شان ایرانی خواهند بود.
*در چه پست‌هایی بازیکن جدید می‌گیرید؟
فعلاً مشغول رایزنی هستیم و هر کدام از بازیکنان که قطعی شد، رسانه‌ای می‌کنیم، اما به احتمال زیاد، هافبک و مهاجم جذب خواهیم کرد.
*هنوز هم شایعات زیادی در مورد جدایی علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به گوش می‌رسد.
باور کنید هیچ مسئله خاصی نبود. من شماره ثبت شرکت‌های تبریز را در اختیارتان قرار می‌دهم، خودتان زنگ بزنید و بپرسید. ما استعلام گرفتیم تا ببینیم می‌توانیم نام اسدی را به عنوان عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل داشته باشیم یا نه که با همان نامه اول پاسخ منفی دادند، اسدی هم رفت.
*اما همه می‌دانند بین او و مالک باشگاه مخالفت‌ها و مسائلی پیش آمده بود!
من این را نمی‌دانم! تا جایی که بنده به عنوان رئیس هیئت‌مدیره می‌دانم هیچ مخالفت و درگیری در میان نبود و اسدی خودش رفت.
*یعنی این موضوع را تکذیب می‌کنید که اسدی مخالف جذب سرمربی و بازیکن خارجی بوده و زنوزی موافق این موضوع؟
اول اینکه بنده در روابط بین این دو نفر نقشی ندارم. در ثانی برخی مسائل که مطرح شده، شبیه قهرمان بازی است و اصلاً صحت ندارد. از طرفی، مالک باشگاه هر وقت دلش خواست می‌تواند بازیکن بگیرد و یا مربی را عوض کند. مدیرعامل هم باید همسو با مالکیت باشگاه باشد. با این حال بعید می‌دانم این شایعات، نقشی در جدایی اسدی داشته باشد. زنوزی بازیکن خارجی باشگاه را از آث میلان خریده نه تشتک‌سازی. در این شرایط مدیرعامل چرا باید مخالفت کند؟ در مورد مربی هم، تصمیم‌گیرنده اصلی، شخص زنوزی است، چون خرج باشگاه را می‌دهد.
*اینکه اسدی استعفا داد و هیئت‌مدیره فوراً موافقت کرد هم عجیب بود. مثلاً در این مواقع به چنین افرادی، حکم مشاوره می‌دهند، اما به اسدی چنین حکمی داده نشد!
خانه و زندگی اسدی در تهران است، چطور می‌تواند هر روز هفته در تمرینات و بازی‌های ما باشد و به مدیریت باشگاه مشاوره بدهد؟ این مسائلی که می‌گویند، با واقعیت تفاوت دارد.
*خودتان مدیرعامل باشگاه نمی‌شوید؟
من هم طبق همان قانونی که جلوی ادامه همکاری اسدی را گرفته، نمی‌توانم مدیرعامل باشم، چون همین الان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسیجیان هستم. هیچ شانسی هم برای مدیرعاملی ندارم، اما ان‌شا‌ءا... چند روز دیگر مدیرعامل انتخاب می‌شود.
*الان سیاست باشگاه چیست؟ از محمد تقوی حمایت می‌کنید؟
من به شخصه بله، حمایت می‌کنم چرا نباید حمایت کنیم؟ البته تقوی اصلاً به حمایت ما احتیاجی ندارد. ایشان با باشگاه قرارداد بسته و طبق قراردادش کار می‌کند. البته این را هم بگویم که در فوتبال ایران، همیشه ممکن است هر اتفاقی رقم بخورد، اما امروز و در حال حاضر تقوی سرمربی ماست.
*خودتان اهل کدام شهر هستید؟
من اهل تهرانم، محله مجیدیه. در تبریز هم فقط به فکر کمک به باشگاه هستم. می‌بینید که هواداران هم از من حمایت می‌کنند، چون به آن‌ها قول دادم به روند خصوصی‌سازی تراکتورسازی کمک کنم و دیدید که این کار را کردم. سه بازیکن جدید هم گرفتم و ان‌شا‌ءا... کار‌ها را به زودی، به مدیرعامل بعدی باشگاه می‌سپارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی