نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره روزی که استقلالی ها منتظرش بودند فرا رسید و فرهاد مجیدی به تمرینات برگشت البته این بار به عنوان مربی.

به گزارش خبرورزشی، شماره ۷ نامدار تیم فوتبال استقلال همیشه جزو محبوب‌ترین بازیکنان این باشگاه قلمداد می‌شود. او را نمی‌توان به سادگی از یاد برد به خصوص که با گل‌های حساس اش در دربی، دل هواداران این باشگاه را شاد می‌کرد.
هنوز هم خیلی‌ها نتوانسته اند مدل خداحافظی غریبانه او را درک کنند. یک روز در اواسط یک بازی کاملا معمولی، بعد از تعویض شدن، به سمت سکو‌های خالی استادیوم آزادی رفت و با تعداد اندکی از هواداران که در ورزشگاه حضور داشتند، خداحافظی کرد و برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت. از آن روز تا به حال، همیشه طرفداران استقلال منتظر بازگشت فرهاد روی نیمکت تیم محبوب شان بودند تا اینکه بالاخره امروز، ۱۹ دی ماه این اتفاق رقم خورد و فرهاد به خانه اش برگشت.
البته استقلال پر از حاشیه‌های ریز و درشت است. آن‌ها در همین فصل نقل و انتقالات، دو بازیکن خارجی خود را از دست داده اند، اما جدا از آن که هیچ بازیکنی جذب تیم نشده، حتی پول ندارند به اردو بروند. پروژه بازگشت سرور جپاروف و امید نورافکن نیز بلاتکلیف باقی مانده و بازیکنانی که گفته می‌شد راهی استقلال می‌شوند، در صف ایستاده اند تا شاید راهی به لیست تیم پیدا کنند.
با این همه مشکل اما، استقلال به یک دلگرمی اساسی احتیاج داشت. حضور فرهاد می‌تواند بهترین دلگرمی برای هواداران و بازیکنان این تیم باشد. شاید دو فردای دیگر خبر‌هایی بشنویم مبنی بر شیطنت برخی بازیکنان «قدیمی» و ناراحتی شان بابت بازگشت فرهاد به استقلال، اما امروز، فقط این موضوع اهمیت دارد که هواداران استقلال از رقم خوردن این اتفاق حسابی شاد و خوشحال هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی