نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم‌ملی در مصاحبه ای چند بار تاکید کرد به گفته کارشناسان، عراق مدعی اصلی صعود از این گروه است.

به گزارش خبرورزشی ، مارکار آقاجانیان در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم‌ملی در امارات درباره دیدار ویتنام و عراق که به همراه کی‌روش و کروز از نزدیک دید، اظهار کرد: توقع نداشتیم که ویتنام این اندازه خوب باشد. همان طور که همه می‌دانند، ویتنام ۱۳ بازی تدارکاتی برای آماده‌سازی در راه جام ملت‌ها داشته که شش تا از آن‌ها در ماه گذشته بوده است، بنابراین با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا کردند. به نظر من دیروز هم مستحق باخت نبودند و می‌توانستند حداقل یک امتیاز را بگیرند.

او افزود: بیشتر کارشناسان می‌گویند که عراق مدعی اول گروه ماست. این گفته خیلی از کارشناسان است. این تیم نه تنها مدعی اول گروه است بلکه مدعی حضور در نیمه نهایی است. ضمن این که ما مقابل ویتنام بازی سختی خواهیم داشت. ما می‌دانیم یک فینال دیگر مقابل این تیم داریم. باز هم می‌گویم که خیلی از کارشناسان می‌گویند، عراق مدعی اول گروه است. ما هم با ویتنام بازی سختی داریم که برای صعود به مرحله بعد تلاش می‌کنیم.

مربی تیم‌ملی درباره شرایط ملی‌پوشان گفت: همه بازیکنان تلاش می‌کنند و همدلی خوبی دارند. آن‌ها تمرینات خوبی داشتند و خوشبختانه جهانبخش هم شرایطش طوری است که می‌تواند با باقی ملی‌پوشان کار کند و می‌تواند مقابل ویتنام به میدان برود. بازیکنان با حمایت و همدلی بیشتر و با تلاش بیشتر خود می‌توانند دل هواداران را شاد کنند ولی باز هم تاکید می‌کنم که فینال ما ویتنام است.

آقاجانیان در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای هوادران ایرانی حاضر در امارات دارد، بیان کرد: من بعد از بازی گفتم که دست همه هواداران را می‌بوسیم که تا لحظه آخر ما را حمایت کردند. ما توقع داریم که همین طور ادامه پیدا کند و اگر برایشان مقدور است به ورزشگاه بیایند.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه کار باید کرد که فضا بین کی‌روش و برانکو آرامش شود، توضیح داد: باز هم من تاکید می‌کنم که تمام فکر و ذکر ما بازی ویتنام است و این دیدار یک فینال دیگر برای ماست. به جز بازی با ویتنام به موضوع دیگری فکر نمی‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی