نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای ده‌نمکی! شما نیت خیر داشتید، ولی جسارتاً گاهی سکوت خیلی بهتر از حرف زدن با مطالعه اندک است.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ سلام آقای ده‌نمکی عزیز، در مورد اخراجی‌ها و سینمایی‌ها و سایر موارد حرفی ندارم، چون اطلاعاتی ندارم. اگر خواستم روزی در مورد فیلم و سینما اظهار نظر کنم یا مطلبی بنویسم حتماً با کسانی مشورت می‌کنم که اطلاعات‌شان بیشتر از من باشد.
اما آقای ده‌نمکی، شما که فرمودید چرا ایران ۵ گل به یمن زده؟ (بیشتر بخوانید) حتماً باید اطلاعات ورزشی لازم را کسب می‌کردید؛ اولاً که تیم ملی یمن در عربستان تقویت شد و آل‌سعود (حامی اصلی داعش) تمام امکانات لازم را به این تیم داد. شما فرموده‌اید دلم برای مردم مظلوم یمن سوخت. باور کنید ما هم در این مورد با شما حس مشترکی داریم. در یمن طبق آمار ارائه شده هر سه دقیقه یک کودک کشته می‌شود یا پدر و مادرش را از دست می‌دهد و این حاصل ظلم مطلق آل‌سعود و حکومت صددرصد ظالم عربستان است، اما آقای ده‌نمکی عزیز اینکه ما دل‌مان برای مردم یمن می‌سوزد (که اگر انسانیم و مسلمان باید هم بسوزد) دلیل نمی‌شود که کمتر به تیم فوتبال یمن گل بزنیم. آقای ده‌نمکی عزیز شما نیت خیر داشتید، ولی جسارتاً گاهی سکوت خیلی بهتر از حرف زدن با مطالعه اندک است. آقای ده‌نمکی! ما در گروه خود نیاز به تفاضل گل داریم تا اگر بازی با عراق مساوی شد و کار به تفاضل گل کشید به عنوان سرگروه صعود کنیم. شما که فیلم «کدام استقلال، کدام پیروزی» را ساختید (قسمت‌هایی از آن فیلم سال ۸۴ در تحریریه خبرورزشی فیلمبرداری شد) حتماً کمی اطلاعات فوتبالی دارید و می‌دانید تیمی که تفاضل گل می‌خواهد باید در بازی‌های ساده‌تر زیاد گل بزند.
آقای ده‌نمکی عزیز! کاش برای مثال زدن از مربیان دیگر حداقل زنده‌یاد دهداری را مثال می‌زدید که سال‌ها قبل مرتضی کرمانی را به خاطر لایی انداختن به بازیکن نپال (در کشورش) بیرون کشید و به او گفت تو نباید این بازیکن را در کشور خودش و جلوی خانواده‌اش خجالت‌زده می‌کردی. البته اگر امروز دهداری هم سرمربی تیم ملی بود سعی می‌کرد به یمن بیشتر گل بزند، چون اینجا بحث کاملاً فوتبالی است. ما جایی که باید به امثال سوریه و عراق و یمن و... کمک می‌کردیم به لطف سردارانی، چون قاسم سلیمانی عزیز، شهید سردار همدانی، شهید حججی و... کمک کردیم که وظیفه انسانی و دینی بود، ولی باور کنید اینجا قضیه خیلی فرق دارد و بحث کاملاً فوتبالی است. حداقل در این یک فقره فوتبال ربطی به سیاست نداشت هر چند که قبول داریم سر تا پای فیفا و یوفا و AFC را سیاست گرفته و بسیاری از کارهایشان سیاسی است. ختم کلام اینکه اگر ما یمن را به جای ۵ بر صفر، یک بر صفر می‌بردیم کسی نمی‌گفت آفرین، کار خوبی کردید. هدف البته باید جلب رضای خدا باشد نه خلق خدا، ولی کاش حالا که فوتبالی‌ها درست یا غلط در سینما رسوخ کرده‌اند، یکی مثل جناب ده‌نمکی هم قبل از مصاحبه‌اش در مورد فوتبال با یکی، دو فوتبالی مشورت می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی