۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران به خبرورزشی گفت: نمی‌دانم چرا وقتی کراوات زدم دوستانم می‌گفتند تیپت به درد جزیره کیش می‌خورد!

به گزارش خبرورزشی، خداداد عزیزی هم وارد فضای تبلیغات شده و به تازگی او را در حال تبلیغ محصولات پتروشیمی می‌بینیم. با حماسه‌ساز ملبورن گپ و گفتی انجام دادیم که می‌خوانید.
* چطور قبول کردید برای محصولات پتروشیمی تبلیغ کنید؟
اشکال قانونی یا شرعی دارد؟ (خنده) تعدادی از دوستان در کار تولید داخلی هستند، چه چیزی بهتر از تبلیغ کالای باکیفیت داخلی؟!
* برای خودتان درآمد مالی دارد؟
اولویت من در هیچ کاری مسائل مالی نبوده است. مگر سالی که تصمیم به ترک فوتبال آمریکا گرفتم و به پاس پیوستم، به خاطر پول بود؟ ۱۰ برابرش را کشور‌های همسایه می‌دادند، اما در آن دوره دوست داشتم در ایران بازی کنم.
* جالب بود نخواستید به پرسپولیس و استقلال بروید!
هر دو تیم و طرفدارانش برایم عزیز بودند و دوست نداشتم وارد فضای کری‌خوانی شوم. از طرفی خودم را می‌شناختم و می‌دانستم وارد چنین فضایی شوم، حوصله یا صبر لازم را برای حرف‌ها و شوخی‌ها ندارم (خنده).
* چطور راضی شده‌اید در کار تبلیغاتی‌تان کراوات بزنید؟
مگر رضایت می‌خواهد؟ مگر زمانی که بازیکن کلن بودم، کراوات نمی‌زدم؟ لباس فرم تیم، کراوات داشت و من بدون مشکلی استفاده می‌کردم.
* چطور زمانی که بازیکن سال آسیا شدید در مراسم برخلاف رسم معمول مراسم‌های AFC کراوات نزدید؟
عجب داستانی شده (خنده). یادتان باشد کراوات نشانه شخصیت یا بی‌شخصیتی نیست و یک پوشش دل‌بخواهی است. حالا که این‌قدر حساس شده‌اید از این به بعد بیشتر به گردن می‌زنم!
* دوستان‌تان نگفتند خوش‌تیپ‌تر شده‌اید؟
چرا، ولی نمی‌دانم چرا می‌گفتند تیپت به درد جزیره کیش می‌خورد (خنده).
* در یک برنامه تلویزیونی به نوعی اظهارات مسعود ده‌نمکی را در مورد نتیجه بازی ایران و یمن رد کردید، به صورت کلی درخصوص اینکه باید به یمن کمتر از ۵ گل می‌زدیم، چه نظری دارید؟
به نظرم اطلاعات ایشان درباره نحوه آماده‌سازی یمن کافی نبود. همه می‌دانیم یمن دچار دودستگی شده و تیم ملی این کشور مورد حمایت عربستان سعودی قرار داشته و دارد و با هزینه آن‌ها خودش را مهیای بازی مقابل ایران کرد. شک نکنید اگر این تیم یمن زورش را داشت ۵ گل به ما می‌زد. بخش دیگری از یمن که شیعه هستند، مورد ظلم آشکار عربستان قرار دارند و مردم مظلوم آن مناطق سال‌هاست زیر بمباران قرار دارند پس حکایت تیم یمن حاضر در جام ملت‌ها با مردمی که اکنون درگیر جنگ هستند، متفاوت است.
* عملکرد تیم ملی در دو بازی اخیر چطور بوده است؟
خوب. امیدوارم تیم ملی برابر عراق هم به یک پیروزی مقتدرانه دست پیدا کند. دوست دارم این تیم خوب‌مان به عربستان بخورد و این تیم را گوش‌مالی درست و حسابی بدهد تا همه از پیروزی مقابل تیم پاچه‌خاران کشور‌های دشمن‌مان لذت ببریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی