نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم امید استقلال به خبرورزشی گفت: دوست دارم به حدی برسم که بتوانم دقایق بیشتری برای تیم محبوبم بازی کنم.

آذری: هیچ‌کس با یک گل بازیکن نمی‌شود
به گزارش خبرورزشی، رضا آذری، کاپیتان تیم امید استقلال، با تبریک بابت برد دوم تیم کشورمان مقابل ویتنام درباره اوضاع اردوی تیمش در ترکیه با خبرورزشی حرف زد.
* از اردوی ترکیه چه خبر؟
شکر خدا همه چیز روبه‌راه است و تمرینات را دو نوبتی برگزار می‌کنیم.
* تو که خیلی مشکل نداری؟
نه! من در سه هفته اخیر دائم در تمرینات و مسابقات تیم امید حضور داشتم و از این نظر همین الان می‌توانم بازی کنم. هم از نظر نفس و هم جسمی در شرایط بازی هستم.
* هوای ترکیه سرد است؟
الان همه جا هوا خنک است. اگر در تهران بودیم هم همین وضعیت بود. روز گذشته شنیدم تهران هم هوایش برفی شده است.
* تمرینات تان سنگین شده؟
تا حدی! گفتم که من بدنم آمادگی بالایی داشت. من هفته گذشته در قالب تیم امید استقلال با امید‌های سایپا بازی کردم، اما خب تمرینات پرفشار در اردوی ترکیه شروع شده و روز به روز هم بیشتر می‌شود تا کم‌کم برای دور برگشت آماده شویم. البته یک مقدار احساس خستگی می‌کنم.
* چطور؟
به خاطر بازی‌هایی که با تیم امید داشتم. البته همه تلاشم را می‌کنم که در اردوی ترکیه به آمادگی کامل برسم.
* دو تن از بازیکنان امید استقلال به نام‌های پورتقی و مرادی به جمع بزرگسالان پیوستند. چقدر از آن‌ها شناخت داری؟
هر دو از گلزنان برتر این دوره از مسابقات امید‌های تهران هستند. نمی‌دانم آقای شفر چطور به آن‌ها میدان می‌دهد ولی هر دو آن‌ها چهارچوب‌شناس هستند و ضربه آخر را خوب و بادقت به توپ می‌زنند ولی قطعاً بازی در لیگ برتر با لیگ امید‌های تهران فرق دارد. برای هر دو آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.
* بازی تیم ملی برابر ویتنام را دیدی؟
خیلی از برد تیم ملی خوشحال شدم. البته می‌دانستم ویتنام حریف ما نمی‌شود و در طول بازی هم آن‌ها حرفی برای گفتن نداشتند و فقط یک یا دو بار توانستند توپ را به سمت دروازه ما بزنند.
* پیش‌بینی‌ات از بازی با عراق چیست؟
عراق را هم دیده‌ام. تیم خوبی است ولی ما برتریم. حتماً ما برنده می‌شویم ولی خب نه به راحتی بازی با یمن و ویتنام. این طبیعت بازی‌هاست که در هر دیدار کار نسبت به بازی قبل سخت‌تر می‌شود، اما من به تیم ملی‌مان ایمان دارم و ان‌شاءا... با ۳ برد به دور بعد می‌روند.
* انتشار آماری درباره تعداد دقایق حضور بازیکنان استقلال و اثرگذاری‌شان مشخص کرد تو با توجه به تعداد دقایق کم حضورت در میدان و زدن یک گل (مقابل سپیدرود رشت) در لیگ برتر مؤثرترین بازیکن این تیم در نیم‌فصل اول بوده‌ای.
باعث افتخار و خوشحالی است. البته یک گل معیار خوب بودن یک بازیکن نیست بلکه دوست دارم به حدی برسم که بتوانم دقایق بیشتری برای تیم محبوبم بازی کنم. این را هم آقای شفر تعیین می‌کند. من وظیفه‌ام تمرین کردن است و اجرای دستورات کادر فنی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی