نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اصغر حاجیلو به خبرورزشی گفت: مهدی حرفی نزده که محروم شود و به کسی توهین نکرده است.

به گزارش خبرورزشی ، استقلالی‌ها از شرایط خود در اردوی ترکیه راضی‌اند و این مسئله در حرف‌های سرپرست تیم به وضوح قابل مشاهده است. البته باید دید این سطح رضایتمندی در میان بازیکنان هم موج خواهد زد یا نه؟ دیروز در خلال تمرین صبح استقلال فرصتی دست داد تا با اصغر حاجیلو پیرامون شرایط اردو، اتفاقات حاشیه‌ای و البته جام ملت‌های آسیا گپ بزنیم.
* شرایط اردوی ترکیه چطور است؟
عالی. هوا عین بهار شده. البته شنبه بارانی بود، ولی الان (ظهر یک‌شنبه) وضع خیلی خوب است. هوا خیلی بهتر شده و امکانات هم خیلی خوب. از نظر مسائل اسکان و تغذیه هم هیچ مشکلی نداریم. امیدوارم این اردو در نهایت باعث شود تا در دور برگشت نتایج بهتری کسب کنیم. تازه لیگ قهرمانان آسیا هم کم‌کم از راه می‌رسد.
* جام ملت‌ها را دنبال می‌کنید؟
بله. شکر خدا تیم ملی تا اینجای کار خیلی خوب بوده و صعودمان مقتدرانه قطعی شده است. البته مسابقه اصلی ما در مرحله گروهی هنوز برگزار نشده و عیار تیم ما پس از جدال چهارشنبه‌شب مقابل عراق مشخص می‌شود. این بازی قواره ایران را تا حد زیادی معین می‌کند. مسابقه فوق نشان می‌دهد که ما می‌توانیم فینالیست شویم یا نه. البته در کنار همه این موارد معتقدم تا اینجای کار تیم‌هایی که تحت عنوان مدعیان سنتی قهرمانی از آن‌ها یاد می‌شود، هیچ‌کدام اصلاً در قواره ایران نیستند و ما یک سر و گردن بالاتر از آن‌ها هستیم. امیدوارم بچه‌ها با کاپ قهرمانی برگردند. فوتبال ما لیاقت این اتفاق ارزشمند و فرخنده را دارد.
* مهدی رحمتی چرا توبیخ شده؟
ظاهراً آقایان مدعی شده‌اند مهدی به خاطر اینکه بین دو نیمه دیرتر از زمان معمول وارد زمین شده حکم توبیخ گرفته است. مهدی حرفی نزده که محروم شود. به کسی توهین نکرده است. البته نکته مهم اینجاست اگر بازیکنی دیر بیاید مسابقه دیرتر از زمان مقرر شروع می‌شود و قاعدتاً باید تیم جریمه یا توبیخ شود نه اینکه با آن بازیکن برخورد کنند. برای اولین بار است که چنین چیزی را در فوتبال می‌بینم. حالا که همه چیز آرام است یکسری مسائل ناخودآگاه برای‌مان حاشیه درست می‌کند. اوضاع استقلال آرام شده و نباید جو حاکم بر تیم متشنج شود.
* از بازی‌های تدارکاتی استقلال چه خبر؟
پیشنهادات به آقای شفر ارائه شده و ایشان به عنوان مسئول شماره یک امور فنی تیم در مورد آنکه چه روزی و با کدام تیم بازی کنیم تصمیم می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی