نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پایان دیدار‌های گروه B مسابقات جام ملت‌های آسیا، تیم‌های ملی اردن و استرالیا به جمع ۱۶ تیم پایانی رقابت‌ها راه یافتند.

صعود اردن و استرالیا به جمع ۱۶ تیم پایانی
به گزارش خبرورزشی، روز دوم از دور سوم مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) با دو دیدار از گروه B رقابت‌ها پیگیری شد که نتایج این دو بازی به شرح زیر است:
استرالیا ۳ - سوریه ۲
گل‌ها: آور مابیل (۴۱)، کریس ایکونومیدیس (۵۴) و توماس روگیک (۳+۹۰) برای استرالیا و عمر خربین (۴۳) و عمر السومه (۸۰) برای سوریه (اینجا ببینید)
اخطار: ماسیمو لونگو از استرالیا و حسین الجواید از سوریه
فلسطین صفر - اردن صفر
اخطار: تامر صیام از فلسطین و سعید المرجان و عناس بنی‌یاسین از اردن (اینجا ببینید)
 
با این نتایج، اردن با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه B جای گرفت و به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها صعود کرد. استرالیا هم با ۶ امتیاز و کسب رتبه دوم گروه، صعود خود را به جمع ۱۶ تیم پایانی مسابقات قطعی کرد. اردن در دور یک‌هشتم نهایی به مصاف بهترین تیم گروه‌های A، C و D یعنی بحرین برود. استرالیا مقابل تیم دوم گروه F که یکی از تیم‌های ژاپن یا ازبکستان خواهند بود، صف‌آرایی می‌کند.
فلسطین هم که با ۲ امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار گرفت، باید منتظر نتایج تیم‌های دو گروه E و F باشد تا ببیند می‌تواند به عنوان بهترین تیم سوم این سه گروه به دور یک‌هشتم نهایی راه یابد یا خیر. در صورت صدرنشینی ایران در گروه D، یکی از تیم‌های سوم E، F و B در این مرحله به مصاف شاگردان کارلوس کی‌روش می‌روند.
جدول رده‌بندی گروه B مسابقات جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:
صعود اردن و استرالیا، فلسطین در لیست انتظار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی