نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب‌رئیس هیات فوتبال یزد در امور بانوان گفت: لیگ فوتسال قهرمانی جوانان باشگاه‌های استان، برای نخستین بار، با ۶ تیم برگزار می‌شود.

لیگ فوتسال بانوان یزد با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود  

به گزارش خبرورزشی، نجمه رنجبر نایب‌رئیس هیات فوتبال یزد در امور بانوان، با اعلام برگزاری مسابقات لیگ فوتسال قهرمانی جوانان باشگاه‌های استان یزد با حضور ۶ تیم از ۱۹ بهمن ماه، افزود: این پیکار‌ها زیر نظر فدراسیون در یک گروه و به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اسامی تیم‌ها متعاقبا اعلام می‌شود ادامه داد: برای توسعه فوتسال بانوان راهی جز راه اندازی لیگ‌های مختلف در استان نیست.

نایب‌رئیس هیات فوتبال یزد در امور بانوان خاطر نشان کرد: در پایان پیکار‌ها تیم قهرمان به عنوان نماینده استان در رقابت‌های لیگ کشور شرکت می‌کند.

رنجبر گفت: در میان بانوان یزدی در رشته فوتسال ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که با حمایت بخش خصوصی و خیران می‌توان نسبت به گسترش آن اقدام کرد.

به گفته وی، لیگ فوتسال بانوان در رده سنی بزرگسالان با حضور ۱۰ تیم برگزار شد و بنا دارند در تمام رده‌ها نسبت به راه‌اندازی لیگ بر اساس تقویم اجرایی اقدام کنند.

استان یزد یک میلیون و ۱۳۸هزار نفر جمعیت و ۶۵هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد. ۴۹ درصد جمعیت استان یزد را بانوان تشکیل می‌دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی