نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که ملی‌پوشان فوتبال ایران غیرتمندانه برای صدرنشینی مقابل عراق بازی کردند، تماشاگران ایرانی هم روی سکو‌ها سنگ تمام گذاشتند.

خبرورزشی/مهدی هژبری؛ سکو‌های ورزشگاه راشد آل مکتوم دبی که ۸۰ درصد ظرفیتش را فوتبالدوستان ایرانی پر کرده بودند، به امارات همسایه کوچولوی ایران که گاهی اوقات، حرف‌های بزرگ‌تر از دهانش می‌زند، پیام روشنی داد؛ ما ایرانیم، با ما شوخی نکنید... در شبی که ملی‌پوشان فوتبال ایران غیرتمندانه برای صدرنشینی مقابل عراق بازی کردند، تماشاگران ایرانی هم روی سکو‌ها سنگ تمام گذاشتند. هموطنان متعصب ما که هر جا نام ایران وسط باشد، با شور و شوق نام کشور عزیزمان را فریاد می‌زنند، دیشب گردهمایی باشکوهی در دبی داشتند. دیشب حامیان تیم ملی به ملی‌پوشان قوت قلب دادند و از روی سکو‌ها به شاگردان کی‌روش گفتند در مراحل حذفی و بازی‌های حساس بعدی آن‌ها را تنها نمی‌گذارند. تماشاگران ایرانی با وجود سابقه جنگ ۸ ساله، با فوتبالدوستان عراقی و تیم ملی عراق هم رفتار صمیمانه و محترمانه‌ای داشتند و یک بار دیگر فرهنگ و تمدن غنی ایران را به نمایش گذاشتند و به دنیا نشان دادند ما ورزش را ابزاری برای صلح می‌دانیم و هرگز مردم جنگ‌طلبی نبوده‌ایم.
دیشب ایران روی سکو‌های ورزشگاه برنده شد، برنده‌ای چندمنظوره که هم به امارات میزبان پیغام داد حد و حدود خودش را رعایت کند، هم به عراق پیام داد ملت صلح‌جو و آرامش‌طلبی است و هم به تیم ملی گفت تا پایان جام ملت‌ها تنهایش نمی‌گذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی