نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: رقابت دوی نیمه‌ماراتن بانوان با استقبال پرشور مردم خون‌گرم جزیره هرمز به طول مسیر ۲۱ کیلومتر و ۹۸ متری برگزار شد.

مسابقات دو نیمه ماراتن بانوان قهرمانی کشور برگزار شد

به گزارش خبرورزشی، پریسا بهزادی گفت: نخستین مرحله دومین دوره مسابقه دوی نیمه‌ماراتن قهرمانی بانوان کشور (جام هرمز) با شرکت ۴۳ ورزشکار از استان‌های سراسر کشور در جزیره هرمز برگزار شد. این رقابت با استقبال پرشور مردم خون‌گرم جزیره هرمز به طول مسیر ۲۱ کیلومتر و ۹۸ متری برگزار شد.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی با اشاره به شرایط آب‌وهوایی جزیره هرمز عنوان کرد: شرایط خوبی که این جزیره دارد برای برگزاری این تورتمنت‌ها مکان مناسبی است و امیدواریم این جام که به نام هرمز است، هر ساله در این جزیره برگزار شود.

وی بیان داشت: در پایان این رقابت‌ها پریسا عرب از استان تهران برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات جام هرمز دست یافت. بهاره جهان‌تیغ از سیستان‌وبلوچستان نایب‌قهرمان و افسانه فریدی از استان خراسان رضوی نیز جایگاه سوم این نیمه‌ماراتن رابه خود اختصاص دادند.

بهزادی اظهار داشت: در بخش نتایج تیمی نیز تیم تهران به مقام قهرمانی رسید، خراسان رضوی نایب‌قهرمان شد و تیم سیستان‌وبلوچستان نیز به عنوان سوم این دوره از مسابقات رسید.

وی ادامه داد: برابر آیین‌نامه مصوب برگزاری دومین دوره مسابقه دوی نیمه‌ماراتن به نفر اول این رقابت مبلغ ۱۴۰میلیون ریال، نفر دوم ۱۰۰میلیون ریال، نفر سوم ۷۰میلیون ریال، نفر چهارم ۳۰میلیون ریال، نفر پنجم ۲۰میلیون ریال و نفر ششم نیز جایزه ۱۰میلیون ریالی اهدا خواهد شد. همچنین با هدف تشویق و ترغیب دیگر دوندگان شرکت‌کننده در این مسابقه به هر وزشکاری که با حد نصاب زمانی یک ساعت و ۳۰ دقیقه موفق به عبور از خط پایان شد، جایزه ۲میلیون و ۵۰۰هزار ریالی اهدا می‌شود.

در پایان این مسابقات به ترتیب پریسا عرب از استان تهران با زمان ۱:۲۵:۴۹، بهاره جهان‌تیغ از سیستان‌وبلوچستان با زمان ۱:۳۳:۳۴، افسانه فریدی از استان خراسان با زمان ۱:۳۴:۴۹، هاجر رضانژاد از استان فارس با زمان ۱:۳۵:۵۲، نگین ایرملو از منطقه آزاد اروند با زمان ۱:۳۷:۲۱ و نسرین پاسدار بخشایش از استان اذربایجان شرقی با زمان ۱:۳۷:۲۴حائز رتبه‌های اول تا ششم شدند.

مسابقات دوی ماراتن آقایان و آیین پایانی مسابقات روز جمعه ۲۸ دی ماه در جزیره هرمز برگزار شد. قرار شد در ماراتن آقایان به نفر اول ۲۰۰میلیون ریال، نفر دوم ۱۲۰میلیون ریال، نفر سوم ۷۰میلیون ریال، نفر چهارم ۴۰میلیون ریال، نفر پنجم ۳۰میلیون ریال، نفر ششم ۲۰میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم ۱۰میلیون ریال اهدا شود.

این مسابقات از جمله رقابت‌های قهرمانی کشور مندرج در تقویم سالیانه فدراسیون دوومیدانی بوده و شرکت ورزشکاران منوط به اعزام از سوی هیأت‌های استانی سراسر کشور و برابر آیین‌نامه مصوب کمیته برگزاری مسابقات و لیگ است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی