۰
یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی کشورمان با ترکیبی متفاوت از بازی با عراق به مصاف عمان خواهد رفت.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به مصاف عمان می‌رود تا دیدار خود را در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر این تیم برگزار کند.
کی‌روش در ۳ دیدار مرحله گروهی ترکیب‌های مختلفی را برای تیم ملی مورد آزمایش قرار داد که از ماحصل آن می‌توان حدس زد امروز با چه ترکیبی برابر عمان به میدان خواهد رفت و ایجاد تغییراتی نسبت به بازی اخیر مقابل عراق محتمل است.
در دروازه مثل همیشه شاهد حضور علیرضا بیرانوند هستیم. گلر تیم ملی با بسته نگه داشتن دروازه خود در ۲۷۰ دقیقه گذشته نشان داده قصد ندارد میدان را برای دو رقیب دیگرش یعنی عابدزاده و نیازمند خالی کند.
در سمت راست خط دفاع همچنان شاهد رقابت رامین رضاییان و وریا غفوری هستیم، ولی به نظر می‌رسد مدافع استقلال توانسته جایش را در ترکیب کی‌روش پیدا کند و گزینه محتمل حضور در زمین خواهد بود.
در سوی دیگر میدان هم با وجود به میدان رفتن میلاد محمدی در پست دفاع چپ مقابل عراق به نظر می‌رسد بازهم شاهد حضور احسان حاج‌صفی باشیم.
دو مدافع میانی هم با توجه به عملکردشان در ۳ بازی گذشته به نظر می‌رسد مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان باشند و مجید حسینی از روی نیمکت کار را دنبال کند.
حضور امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی هم یکی از کم تردید ترین‌های این فهرست است و یک خط جلوتر از او هم به احتمال زیاد وحید امیری و اشکان دژاگه به عنوان دو هافبک رو به جلو ایفای نقش می‌کنند.
در نهایت سردار آزمون به عنوان مهاجم نوک به میدان می‌روند و بال‌های راست و چپ او را به ترتیب مهدی طارمی و سامان قدوس تشکیل خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی