نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی گل‌گهر سیرجان به خبرورزشی گفت: عمان جزو تیم‌هایی است که به همراه اردن شاید بیشترین پیشرفت را در آسیا داشته است.

عمان خط حمله خطرناکی دارد
به گزارش خبرورزشی، گل‌گهر با پیروزی این هفته و البته شکست پاکدشت، به صدر جدول برگشت تا دوباره امید اصلی صعود به لیگ برتر باشد. وینگو بگوویچ سرمربی گل‌گهر سیرجان دیروز از پیروزی با ارزش مقابل مس کرمان حرف می‌زد. او سال‌هاست در ایران حضور دارد و به خوبی تیم ملی و بازیکنان ما را هم می‌شناسد...
* وینگو! از برد باارزش مقابل مس کرمان حرف بزن.
خوشحالم که در یک بازی سخت مقابل مس کرمان به پیروزی رسیدیم. خوشبختانه بازیکنان‌مان در این دیدار همه موارد مد نظر مرا اجرا کردند و موفق شدیم صدرنشین شویم.
* چقدر برای صعود امیدوار هستید؟
من به بازیکنانم بعد از بازی با مس کرمان گفتم آن بازی را فراموش کنند، چون هنوز ۱۳ بازی و ۳۹ امتیاز باقی مانده و این یعنی راهی طولانی. ما دو بازی دیگر هم پیش رو داریم که بسیار تعیین‌کننده و مهم است، برابر نود ارومیه و بادران که باید در این دو بازی حساس بهترین نمایش را ارائه دهیم و بیشترین امتیاز را بگیریم. البته هدف اصلی ما صعود است تا مردم خوب سیرجان را خوشحال کنیم، اما کار سخت است و باید بازی به بازی پیش برویم تا به مراحل حساس و تعیین‌کننده لیگ یک برسیم.
* در مورد بازی حساس تیم ملی با عمان چه صحبتی دارید؟
عمان جزو تیم‌هایی است که به همراه اردن شاید بیشترین پیشرفت را در آسیا داشته است. این دو تیم به همراه تیم‌های قطر، ژاپن و کره جنوبی بهترین نمایش‌ها را تا اینجای جام ارائه داده‌اند، اما من عمان را تیمی نمی‌دانم که برای ایران مشکل‌آفرین باشد.
* نقاط ضعف و قوت عمان چیست؟
عمان تیم خوبی است و دو مهاجم خطرناک دارد که از سرعت و تکنیک خوبی بهره می‌برند با این وجود ایران در همه خطوطش از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و حتماً می‌تواند از سد عمان بگذرد و به جمع هشت تیم برتر صعود کند.
* بازی ایران مقابل عراق چگونه بود؟
به نظر من زوج سیدمجید حسینی و پورعلی‌گنجی برای دفاع میانی ایران بهترین هستند و امیدوارم در بازی با عمان در دفاع میانی بازی کنند. ایران در آن بازی به هدفش یعنی سرگروهی رسید، اما در خط دفاع و خط میانی با مشکلاتی مواجه بود. ایران برابر عمان با تکیه به خط جلوی قدرتمندش حتماً می‌تواند از سد این تیم عربی بگذرد. ایران از بازیکنی مانند وحید امیری هم بهره می‌برد که به نظر من بازیکنی مدرن است و می‌تواند به تیم کمک بسیاری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی