نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اصفهانی سرخپوشان به خبرورزشی گفت: برای هر بازیکنی سخت است که ماه‌ها بیرون بنشیند، اما من کاملاً با این قضیه کنار آمده‌ام، چون هدف‌های بلندتری نسبت به حضور در میدان داشته و دارم.

به گزارش خبرورزشی، با پایان دوران محرومیت باشگاه پرسپولیس از جذب بازیکنان جدید، شرایط تازه‌ای برای سرخپوشان رقم خورده است. آن‌ها از حالا به بعد می‌توانند از بازیکنانی که در پست‌های مختلف جذب کرده‌اند، استفاده کنند.
یکی از این بازیکنان مهدی شریفی است. مهاجم اصفهانی که در نیم‌فصل اول، فقط همراه تیم تمرین کرد و حاضر نشد به تیم‌های دیگری برود. او گفت: «برای هر بازیکنی سخت است که ماه‌ها بیرون بنشیند، اما من کاملاً با این قضیه کنار آمده‌ام، چون هدف‌های بلندتری نسبت به حضور در میدان داشته و دارم. دلم می‌خواهد بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم و به همین خاطر در اردوی قطر، دو برابر بیشتر از گذشته تلاش کردم.»
این بازیکن اضافه کرد: «اردوی بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. می‌توانیم با توجه به تمرینات سختی که در این اردو داشتیم، در اوج آمادگی روحی و روانی به لیگ برگردیم. برای همه ما، این موضوع بسیار مهم است که بتوانیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. همه بازیکنان تیم با انگیزه‌های جدی‌تری نسبت به قبل، وارد لیگ خواهند شد.»
او که صاحب پیراهن شماره ۱۰ سرخپوشان است، در این مورد افزود: «پوشیدن این پیراهن، آرزوی بسیاری از فوتبالیست هاست و من هم خدا را شکر می‌کنم که توانستم این پیراهن را از آن خود کنم. مطمئناً حتی اگر یک دقیقه هم برای پرسپولیس به میدان بروم، تلاش می‌کنم با پیراهن شماره ۱۰ بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم و از همان یک دقیقه برای کمک به تیم استفاده کنم. انگیزه‌هایم مشخص است و به محض شروع بازی‌ها، خودم را نشان خواهم داد. در اردوی قطر نیز تلاش زیادی کردم تا مورد توجه کادر فنی قرار بگیرم و در بازی‌های دوستانه و تمرینات بدنسازی نیز، هیچ آیتمی را از دست ندادم.»
شریفی در نهایت گفت: «در طول اردو، همیشه به عنوان هافبک و وینگر راست به بازی گرفته می‌شدم. برایم فرقی نمی‌کند در کدام نقطه از زمین به میدان بروم، چون فقط به فکر کمک به تیمم هستم و هر پستی که برانکو برایم در نظر بگیرد را دوست دارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی