۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با تفکرات کی‌روش و بازی خوب بازیکنان حتی اگر پنالتی عمان هم گل می‌شد، صعود می‌کردیم.

گروسی: استقلال آخر نیم‌فصل را به دور برگشت بیاورید

به گزاش خبرورزشی، محسن گروسی درباره نیم‌فصل دوم لیگ برتر و شرایطی که استقلال پیش‌رو دارد، تا حدی نگران دور برگشت بود. او که استقلال را تیمی منسجم در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول دیده بود، به خبرورزشی گفت دوست دارد همان تیم را در دور برگشت ببیند.

جام ملت‌ها را دنبال می‌کنید؟
از صعود تیم ملی‌مان به دور یک‌چهارم نهایی خیلی خوشحال شدم؛ مانند دیگر مردم کشورم. فکر می‌کنم بازی با عمان نشان داد تیم کشورمان در کلاسی بالاتر از آسیا فوتبال بازی می‌کند.

 وقتی پنالتی دقیقه یک اتفاق افتاد، چه حدسی زدید؟
من به تیم کشورمان اعتماد کامل دارم و حتی اگر بیرانوند هم به آن زیبایی پنالتی را مهار نمی‌کرد، باز هم ما توانایی بازگشت به بازی را داشتیم. تیم ملی ما در این دیدار ۲ گل زد و تقریباً ۳ یا ۴ گل را نزد. اگر مهاجمان تیم ملی بیشتر دقت می‌کردند، قطعاً با برد پرگل‌تری راهی دور یک‌چهارم می‌شدیم.

 تیم ملی باز هم با تغییرات به میدان رفت. این وضعیت را چطور ارزیابی می‌کنید؟
این هم سبکی از کار‌های کارلوس کی‌روش است که با توجه به نتایجی که تا اینجا گرفته، باید به آن احترام گذاشت. او به تیم نزدیک‌تر است و بهتر می‌داند در چه شرایطی از کدام نفراتش بهتر استفاده کند.

  دیدار با چین را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
قطعاً بازی آسانی نیست. ما قبل از اینکه به چین فکر کنیم، باید مراقب تفکرات مارچلو لیپی، سرمربی بزرگی که روی نیمکت این تیم نشسته فکر کنیم. چینی‌ها در این جام کام‌بک‌های مهمی زدند و در دیدار با تایلند هم از همین طریق به دور یک‌چهارم رسیدند. فکر می‌کنم این تیم در نیمه دوم بهتر است، چون لیپی در همان نیمه اول راه‌های غلبه به حریفش را پیدا می‌کند. در کل فکر می‌کنم اگر روز عادی تیم ما باشد، برنده‌ایم.

 از استقلال خبر دارید؟
در حدی که در رسانه‌ها می‌بینیم و می‌شنویم. تیم دیرتر از همه تیم‌های لیگ برتری تمریناتش را شروع کرد که این قطعاً به آمادگی تیم برای بازگشت به دور دوم مسابقات لطمه می‌زند.

 یارگیری هم نکردند! این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟
قاعدتاً باشگاه از قبل باید به فکر این روز‌ها می‌بود و بازیکنانی که می‌خواست را کاندیدا و به تیم اضافه می‌کرد ولی این اتفاق نیفتاد! البته الان هم کم بازیکن ندارند، اما قطعاً برای رویارویی با الهلال، العین و الدحیل به مشکل می‌خورند.

در کدام پست‌ها باید یارگیری کنند؟
در خط حمله و هافبک. یک بازیکن بازی‌ساز لازم دارند و یک تمام‌کننده.

 اردوی خارج از کشور به استقلال کمک کرده است؟
از وضعیت تمرینات دقیقاً اطلاع نداریم. اگر بدنسازی خوبی کرده باشند، می‌توان به تیم دلخوش کرد. با این وجود فکر می‌کنم در کل روز‌های سختی پیش‌روی این تیم است، چون پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و پدیده با قدرت به دور برگشت می‌آیند. فولاد و سایپا هم هستند. استقلال اگر در همان حد ۴ هفته آخر نیم‌فصل اول هم باشد، می‌توان به تیم امید داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی