۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه بان پیشکسوت تیم ملی گفت: اگر بیرانوند پنالتی عمان را مهار نمی‌کرد با وقت کشی عمانی‌ها کار ما در ادامه بازی سخت می‌شد.

غلامپور: قبل از ضربه می‌دانستم او پنالتی را مهار می‌کند

به گزارش خبرورزشی، با بهزاد غلامپور، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص بازی یک‌شنبه تیم ایران برابر عمان و عملکرد فوق‌العاده علیرضا بیرانوند به گفتگو نشستیم.

 تیم کشورمان برابر عمان چطور بود؟
بازی بسیار خوب و جذابی را شاهد بودیم. بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و توانستیم برتری‌مان را بر حریف دیکته کنیم. شخصاً از عملکرد تیم کشورمان لذت بردم و امیدوارم این روند خوب در بازی‌های بعدی نیز ادامه داشته باشد و همین‌طور باطراوت بازی کنیم.

از نظر تاکتیکی عملکرد شاگردان کی‌روش را چطور ارزیابی می‌کنید؟
تیم ما در سمت راست با نفوذ‌های رامین رضاییان برنامه خوبی داشت. در سمت چپ نیز وحید امیری و میلاد محمدی توانستند بازیسازی کنند و نفوذ داشته باشند. همچنین در عمق دفاع حریف هم رخنه کردیم و به وسیله جهانبخش، آزمون و طارمی فشار خوبی روی دروازه حریف وارد کردیم.

 بهترین بازیکن تیم ما چه کسی بود؟
بی‌شک علیرضا بیرانوند عملکرد بسیار خوبی داشت. با مهار آن پنالتی بازی را به نفع ما برگرداند و ممکن بود با عقب افتادن ما در دقایق ابتدایی و وقت‌کشی عمانی‌ها، کار ما بسیار سخت شود.

فکر می‌کردید بیرانوند آن پنالتی را مهار کند؟
بله! قبل از آنکه بازیکن عمان پشت توپ برود، به پسرم گفتم علیرضا توپ را می‌گیرد. الحق که کلاس کار او جهانی است و بعد از جام ملت‌ها باید به جای دیگری برود.

 کجا؟
لیگ‌های ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، فرانسه و هر جایی که بتواند پرچم ایران را بالا ببرد.

فکر می‌کنید لقب عقاب آسیا می‌تواند از عابدزاده به بیرانوند برسد؟
این لقب از سوی هواداران انتخاب می‌شود. احمدرضا عابدزاده در زمان خودش اسطوره‌ای بود و در این زمان بیرانوند هم بسیار خوب و مؤثر نشان داده است. به نظر می‌رسد بیرانوند جانشین خوبی برای عابدزاده باشد.

چین حریف بعدی ماست، این تیم را چطور می‌بینید؟
چین تیمی سرعتی است و مربی بزرگی آن را هدایت می‌کند. آن‌ها برابر تایلند کام‌بک خوبی زدند و نشان دادند بابرنامه بازی می‌کنند. مطمئناً مصاف مارچلو لیپی و کارلوس کی‌روش دیدنی می‌شود و ما می‌توانیم از سد آن‌ها به راحتی بگذریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی