۰
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرلندی تراکتور که مدت کوتاهی است به تمرینات برگشته، انگیزه زیادی دارد تا در نیم‌فصل دوم هم بتواند گل‌های حساسی برای تیمش بزند.

استوکس در کیش، تبریز را به‌هم ریخت!

به گزارش خبرورزشی، عصر روز دوشنبه اولین دیدار تدارکاتی تراکتورسازی در اردوی کیش مقابل فولاد خوزستان برگزار شد. در این دیدار، سرخ‌پوشان تبریزی با تساوی یک - یک به کارشان مقابل سرخ‌های اهوازی پایان دادند، اما نکته مهم بازی، پنالتی‌ای بود که محسن فروزان مهار کرد و گلی بود که آنتونی استوکس به ثمر رساند. شاهدان بازی می‌گویند استوکس پس از حمل توپ و عبور از دو مدافع حریف، یک گل زیبا و فنی رقم زد. البته این بازیکن در طول بازی و پیش از تعویض شدن، بار‌ها روی دروازه فولاد خطرساز شد و توانست چند فرصت عالی داشته باشد و مدافعان فولاد را آزار بدهد.

بعد از بازی در فضای مجازی، تراکتوری‌ها به خاطر گل‌زنی استوکس در بازگشت به ایران، یک غوغای واقعی به پا کردند و اعتقاد داشتند پیشرفت این بازیکن زیر نظر جورج لیکنس بیشتر از این‌هاست و او به ستاره واقعی تیم تبدیل می‌شود. حتی تراکتوری‌ها به خاطر استوکس یک شعر به زبان انگلیسی سروده‌اند و در نیم‌فصل دوم قرار است برای روحیه دادن به این بازیکن، آن را از روی سکو‌ها بخوانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی