نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی‌رغم اختلاف بین برانکو و کی‌روش که باعث شد تعداد بازیکنان کمی به تیم ملی دعوت شوند، سه بازیکن حاضر در تیم ملی حضوری پررنگ و مفید تاکنون در تیم ملی فوتبال ایران داشته‌اند.

پرسپولیس نگران ملی‌پوشانش نیست

به گزارش خبرورزشی، جرقه اصلی اختلاف کی‌روش و برانکو از اظهارنظر نسبتاً عجیب سرمربی سرخ‌ها زده شد که گفته بود «بازیکنانم وقتی از اردوی تیم ملی برمی‌گردند اضافه‌وزن دارند» و همین عامل باعث شد رابطه برانکو و پرسپولیسی‌ها با کی‌روش شکرآب شود. از همان زمان به تدریج تعداد پرسپولیسی‌های تیم ملی هم کم شد و کی‌روش هرازگاهی درباره این اظهارنظر برانکو کنایه‌هایی در مصاحبه‌هایش می‌زد. در نهایت برای جام ملت‌های آسیا سه پرسپولیسی مسافر امارات شدند؛ علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی به همراه مهدی ترابی که از نیم‌فصل دوم سرخ‌پوش خواهد شد و از ابتدای فصل، خبر توافقش با سرخ‌ها منتشر شده بود. در جام ملت‌های آسیا هر سه بازیکن پرسپولیس فرصت بازی پیدا کردند. علیرضا بیرانوند بیشترین دقایق بازی را داشته و احمد نوراللهی کمترین دقایق. با این حال هر سه بازیکن پرسپولیس عملکرد خوبی ارائه داده‌اند. بیرانوند درون دروازه یک بار دیگر قابلیت‌های خود را به رخ کشید و اوج آن، پنالتی دقیقه اول مقابل عمان بود که با دفع آن ایران را در جام نگه داشت. بیرانوند با ادامه این روند، شانس کسب عنوان بهترین بازیکن جام را هم دارد. مهدی ترابی نیز به تناوب به عنوان یار اصلی یا ذخیره برای تیم ملی بازی کرده و به اذعان اکثر کارشناسان جزو بهترین بازیکنان تیم ملی بوده است. ترابی این فرصت را دارد تا دقایق بیشتری هم برای تیم ملی به میدان برود. احمد نوراللهی، سومین پرسپولیسی تیم ملی هم در بازی با ویتنام دقایقی فرصت بازی پیدا کرد، اما بعید است با توجه به مهره‌های آماده‌ای که در پست او حضور دارند فرصت بیشتری به او برسد. البته نوراللهی در مدت زمان کم حضورش در زمین بد کار نکرده تا در مجموع پرسپولیسی‌های تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشند.

حالا برخلاف گلایه گذشته برانکو، پرسپولیسی‌ها با آمادگی کامل به تمرینات این تیم پس از جام ملت‌ها اضافه می‌شوند. اگر تیم ملی بتواند تا قهرمانی آسیا پیش برود، جدا از بحث فنی از لحاظ روحی نیز شرایط آن‌ها ایده‌آل خواهد بود و پرسپولیس و برانکو بیش از همیشه از این شرایط ملی‌پوشان خود رضایت خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی