۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پلیس اعلام کرد جست‌و‌جو برای پیدا کردن امیلیانو سالا پایان یافته و امیدی به زنده بودن او نیست.

به گزارش خبرورزشی، مقامات رسمی اعلام کردند که تحقیقات لازم برای یافتن جت شخصی امیلیانو سالا به کاردیف به پایان رسیده است.

هواپیمای حامل بازیکن 28 ساله که شهر نانت را به مقصد ولز برای عقد قرارداد با تیم کاردیف سیتی ترک کرده بود، صبح روز دوشنبه بر فراز کانال آیلندز از رادار محو شد و تاکنون هیچ نشانه‌ای از این جت شخصی کوچک یافت نشده است. سالا به تازگی با کاردیف قراردادی 15 میلیون پوندی امضا کرده و رکورد نقل و انتقالات این باشگاه را شکسته بود.

پلیس محلی انگلیس درخصوص این اتفاق، بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: تیم تحقیقاتی ما تصمیم گرفت که دوباره این پرونده را بررسی و عملیات نجات را پیگیری کند. اقدامی که از روز دوشنبه آغاز شد. با وجود همه تلاش‌های انجام شده و تحقیقات وسیع که حدود 1700 متر مربع را در بر می‌گرفت، نتوانستیم اثری از جت، مسافران یا خلبان بیابیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: تمام اطلاعات قابل دسترسی را بررسی کردیم، اما مجبور شدیم تصمیمی سخت برای پایان تحقیقات اتخاذ کنیم. شانس زنده ماندن در این مرحله بسیار بعید است و خویشاوندان مسافران هم از این موضوع مطلع شدند. آخرین هواپیمای تحقیق به زمین نشست و ما دیگر تحقیقاتی نخواهیم داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی