نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس فدراسیون کلمبیا از حضور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تیم ملی این کشور پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرورزشی، حضور کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تقریباً قطعی به نظر می‌رسد. رامون خسرون رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در یک اظهارنظر رسمی در این باره و در مصاحبه با شبکه کاراکول کلمبیا گفت‌: امیدواریم حضور کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد. می‌خواهیم در این زمینه خیلی احتیاط کنیم. با استاد (کی‌روش) روابط خیلی نزدیکی داریم و امیدواریم در چند روز آینده او را در کلمبیا ببینیم.
کی‌روش توانست تیم ملی ایران را پس از یازده سال به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برساند، این اتفاق پس از پیروزی سه بر صفر برابر چین رخ داد. ژاپن حریف نیمه نهایی تیم ملی خواهد بود.
آلوارو گونسالس، نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا ۱۴ ژانویه اعلام کرده بود که سرمربی پرتغالی ایران هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده خواهد گرفت. با این حال تصمیم گیرنده نهایی رئیس فدراسیون است.
رئیس فدراسیون کلمبیا در پایان اظهار کرد: مذاکره ما با کی‌روش خیلی خوبی پیش رفته است، اما باید تا پایان جام ملت‌های آسیا صبر کرد.
فینال جام ملت‌های آسیا یکم فوریه (۱۲ بهمن) برگزار می‌شود. کی‌روش اخیراً مذاکراتش را با فدراسیون فوتبال کلمبیا تأیید و اعلام کرد که پیشنهاد مربیگری در این کشور را پس از جام ملت‌های آسیا بررسی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی