نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فتحی گفت از حدود یک ماه پیش مذاکره با گونکالوس را استارت زده‌اند واین بازیکن با درخواست شخص شفر انتخاب و گزینش شده است.

به گزارش  خبرورزشی ، در روز‌های ابتدایی هفته گذشته و پس از لو رفتن نام و نشان بازیکن پرتغالی که استقلالی‌ها برای پیوستن به تیم‌شان مد نظر داشتند، شایعه‌ای جدی به‌راه افتاد. این اتفاق در روز‌هایی رخ داد که هنوز کاروان استقلال به تهران برنگشته بود.

خبر از این قرار بود که شفر به مذاکره با بازیکن پرتغالی اعتراض داشته است؛ او پیش از این اعتراض‌هایی به مذاکره و ارسال دعوتنامه برای بازیکن پاراگوئه‌ای هم داشت. در برهه‌ای که دعوتنامه استقلال برای پابلو سزار لو رفت این موضوع به طور جدی مطرح شد که سرمربی استقلال از این اتفاق که بدون هماهنگی‌اش با یک بازیکن مذاکره شده دل‌خوری شدیدی از باشگاه پیدا کرده است. در روز‌های گذشته هم این شائبه به وجود آمده بود که شفر هیچ دخالتی در انتخاب اسماعیل گونکالوس نداشته است. از این رو شایعه شد شفر به شدت از این انتخاب ناراحت است و اسماعیل را نمی‌خواهد، اما روز پنج‌شنبه و در صحبتی که مدیریت باشگاه استقلال انجام داد مشخص شد مشکلی از این بابت نبوده است. امیرحسین فتحی گفت از حدود یک ماه پیش مذاکره با این بازیکن را استارت زده‌اند و اسماعیل با درخواست شخص شفر انتخاب و گزینش شده بود.

ناگفته نماند در بازگشت شفر به تهران و پیش از ایراد این سخنان مدیریت و سرمربی باشگاه استقلال در جلسه‌ای که ظهر روز سه‌شنبه در باشگاه داشتند درباره خیلی نکات مختلف حرف زدند که البته ریز صحبت‌های انجام شده هرگز در رسانه‌ها منتشر نشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی