۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب از ساعت ۲۳ یوونتوس و لاتزیو در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرورزشی، یوونتوس در حالی که باز هم با رقبای خودش در جدول سری A فاصله زیادی دارد امشب به مصاف لاتزیو خواهد رفت که به بازگشت به جمع ۴ تیم بالای جدول فکر می‌کند. امشب از ساعت ۲۳ در ورزشگاه المپیکو شهر رم یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته برگزار خواهد شد.

لاتزیو
تیمِ سیمونه اینزاگی فصل به فصل پایین‌تر می‌رود و نشانه‌ای از پیشرفت در آن‌ها دیده نمی‌شود. آن‌ها این فصل هم در چالش برای رسیدن به یکی از ۴ رده نخست جدول هستند که در کنار میلان و رم کار دشواری در پیش دارند. عملکرد پرنوسان بیانکوچلستی در ۲ ماه پایانی سال ۲۰۱۸ باعث سقوط‌شان در جدول شد و حالا برای باز پس گرفتن جایگاه‌شان کار دشواری در پیش دارند. آن‌ها امشب در دیداری به میدان خواهند رفت که سابقه بازی‌های اخیر نشان می‌دهد هواداران لاتزیو نباید به امتیازات آن امیدوار باشند. با این حال لاتزیو هیچ‌گاه برابر تیم قدرتمند یوونتوس شکست سنگینی نداشته که خودشان را هم از پیش بازنده بدانند.

یوونتوس
یک قهرمانی دیگر به نام یوونتوس! در ادامه رقابت‌های سری A جدال بر سر قهرمانی چندان معنایی ندارد و همه باید برای جایگاه‌های پشت سر یووه رقابت کنند. اوج‌گیری بانوی پیر با افت دیگر تیم‌های بزرگ ایتالیایی همراه شده و به همین دلیل آن‌ها دیگر رقیبی برای قهرمانی ندارند. بیشتر در رقابت‌های داخلی یووه به فکر زدن رکوردهاست. سال ۲۰۱۹ را با یک قهرمانی در سوپرجام شروع کرده‌اند و در بازی اول نیم‌فصل دوم هم کیه‌وو را شکست داده‌اند. جدال در پایتخت برابر لاتزیو اولین بازی برابر تیم‌های بالای جدولی در سال جدید است.

آخرین جدال
در بازی رفت این فصل دو تیم در سری A یوونتوس موفق شد در خانه با ۲ گل پیانیچ و مانژوکیچ، لاتزیو را شکست دهد.

آمار بازی
۶) در ۶ جدال آخر لاتزیو و یوونتوس، بیانکوچلستی ۲ برد داشته و بیانکونری ۴ مرتبه پیروز شده است.
یک) لاتزیو در خانه آمار ضعیفی برابر یووه داشته و فقط یک گل در ۹ بازی زده است.
۸) در ۹ بازی آخر در المپیکو برابر لاتزیو، یوونتوس موفق شده ۸ بازی را با برد پشت سر بگذارد و در ۸ بازی کلین‌شیت کرده است.
۲) لاتزیو از ۹ بازی آخرش فقط ۲ بازی را برده، در ۵ بازی به تساوی رسیده و ۲ بازی را هم باخته است.
۲۲) شاگردان آلگری در ۲۲ بازی آخر خارج از خانه خودشان شکست نخورده‌اند. ۱۸ برد و ۴ تساوی برای آن‌ها ثبت شده است.

مصدومان و محرومان
لوئیس فلیپه مصدومِ اردوی لاتزیو است و فرانچسکو آچربی و آدام ماروشیچ هم به دلیل محرومیت نمی‌توانند بیانکوچلستی را همراهی کنند. آندره‌آ بارتزالی، ماریو مانژوکیچ، خوان کوادرادو و مهدی بن‌عطیه مصدومان قطعی یووه هستند و شاید میرالم پیانیچ، سامی خدیرا و ژوآئو کانسلو هم به این جمع اضافه شوند.

ترکیب احتمالی دو تیم
لاتزیو: استراکوشا، باستوس، والاس، رادو، پارولو، لوکاس، میلینکوویچ ساویچ، آلبرتو، لولیچ و ایموبیله
یوونتوس: شچسنی، دی‌شیلیو، بونوچی، کیلینی، ساندرو، بنتاکور، جان، متوئیدی، دیبالا، کاستا و رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی