۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود گذشت مدتی از وعده وزیر ورزش و جوانان هنوز اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی نشده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، معاونان مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، هفته قبل این خبر را دادند که به زودی، هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس معرفی می‌شوند و به باشگاه‌های محل خدمت می‌روند تا جانشین افراد بازنشسته شوند. البته این موضوع شامل باشگاه استقلال هم می‌شد، اما پرسپولیس شرایط بدتری دارد.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حالا فقط یک عضو دارد که آن عضو هم مشخص نیست در این هیئت بماند یا نه. علی‌اکبر طاهری اول آذر سال گذشته به خاطر قانون عدم به کارگیری بازنشستگان، از پرسپولیس جدا شد و نه تنها صندلی مدیرعاملی بلکه عضویت در هیئت مدیره را نیز از دست داد. سپس نوبت به اجرای قانون اصلاح شده منع به کارگیری بازنشسته‌ها رسید تا در این دوره، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه به همراه محمدرضا حاجی‌بیگی و ابوالفضل روغنی بنا به قانون، مجبور به استعفا و جدایی از پرسپولیس شوند.

از آن جمع فقط جعفر کاشانی در تیم باقی ماند. او چندی پیش به خبرورزشی گفت: «من حقوق بگیر دولت نیستم و بازنشسته محسوب نمی‌شوم. اگر بازنشسته بودم، مطمئن باشید من هم استعفا می‌کردم، اما بازنشسته نیستم هر چند نمی‌دانم هنوز هم در هیئت مدیره جایی دارم یا نه، چون انتخاب اعضای جدید در دست وزیر ورزش است، نه من و دیگران.»

به هر حال مدتی از قولی که نزدیکان به وزیر ورزش داده‌اند، می‌گذرد، اما هنوز خبری از انتخاب اعضای جدید نیست. شنیدیم هنوز لابی با افراد سیاسی، اقتصادی و همچنین فوتبالی ادامه دارد و تا وقتی وزارتخانه به جمع‌بندی کلی در مورد انتخاب افراد مورد حمایتش نرسد، اسامی را اعلام نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی