نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ جای فوتبال‌مان شبیه فوتبال اروپا و حتی ژاپن و کره و... نیست. آن‌ها از فوتبال پول درمی‌آورند و آن پول را خرج خود فوتبال می‌کنند، ولی ما نه حق پخش تلویزیونی داریم، نه کپی رایت و نه هیچ چیز دیگر.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ آبی‌ها به قرمز‌ها می‌گویند تیم سفارشی و دولتی و... و قرمز‌ها همین عناوین را به آبی‌ها می‌دهند! استقلالی‌ها می‌گویند همه بودجه‌ها مال پرسپولیس است و پرسپولیسی‌ها می‌گویند استقلال سالی ۹۰ میلیارد خرج می‌کند و... خلاصه فضای مجازی پر است از این چیز‌ها و مسائل گاهی آن‌قدر اغراق‌آمیز می‌شود که آدم حقیقت و واقعیت را گم می‌کند. به طوری که اگر یک طرف ماجرا راست هم بگوید باور کردنش سخت می‌شود، اما در همین وانفسای نداری و اعتصاب و چک‌ها و حواله‌های برگشت‌خورده و در همین نیم‌فصل هم استقلال مهاجم خارجی خرید و هم پرسپولیس! کاری که البته سپاهان و تراکتور و فولاد هم می‌کنند، اما سر و صدا ندارد و کمتر متهم می‌شوند.
مسئله اینجاست که ما در لیگ برتر ۶، ۷ تیم پولدار داریم که هرکس را بخواهند می‌خرند حالا چه دلار ۳ هزار تومان باشد چه ۱۳ هزار تومان! بقیه هم که می‌جنگند تا سقوط نکنند. البته متأسفانه آن‌ها هم دولتی هستند و ما حتی تیم نیمه‌خصوصی نداریم. یک پولی به فوتبال می‌آید که تماماً از بیت‌المال است و فقط سر تقسیم شدنش دعواست. اونی که سالی ۸۰ میلیارد می‌گیرد می‌گوید چرا آن یکی ۱۰۰ میلیارد گرفته و طرف مقابل هم به خرید‌های دیگران گیر می‌دهد، ولی اصل ماجرا یک چیز ثابت است؛ اینکه پول دولتی در فوتبال سرازیر می‌شود و... حالا بعضی‌ها می‌گویند خب بشود، اگر اینجا نشود کجا خرج می‌شود، اما مسئله اینجاست که ما هیچ جای فوتبال‌مان شبیه فوتبال اروپا و حتی ژاپن و کره و... نیست. آن‌ها از فوتبال پول درمی‌آورند و آن پول را خرج خود فوتبال می‌کنند، ولی ما نه حق پخش تلویزیونی داریم، نه کپی رایت و نه هیچ چیز دیگر. فقط به دولت می‌گوییم پول بده و سر همان پول هم دعوا می‌کنیم و به وزیر و وکیل و... هم فحش می‌دهیم. صدالبته مقصر اصلی خود دولت‌ها هستند که سالیان سال است به هر دلیلی (که مردم نمی‌دانند) ول کن فوتبال و پرسپولیس و استقلال نیستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی