نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به خبرورزشی گفت: نه ما می‌خواهیم مظاهری را از دست بدهیم و نه او می‌خواهد ذوب‌آهن را ترک کند.

به گزارش خبرورزشی ، درست در زمانی که همه طرفداران فوتبال سرگرم هیجانات دیدار ایران و چین در جام ملت‌های آسیا بودند، اتفاق عجیبی رخ داد. همسر محمدرشید مظاهری با انتشار پستی در اینستاگرام، بحث جدایی او از ذوب‌آهن اصفهان را مطرح کرد و از آنجا که همراه با این پست، ۶ قلب قرمز رنگ را منتشر کرده بود، اذهان را به سمت حضور مظاهری در پرسپولیس سوق داد.
او در اینستاگرام خطاب به رشید نوشت: «همسر دوست داشتنی‌ام، به دلت غم راه نده که روزای عالی در راهه برات به همین زودی!» این پست و آن قلب‌های قرمز رنگ، حکایت از جدایی این بازیکن می‌داد و این شایعه را ساخت که انگار دروازه‌بان سابقاً ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن، قصد عبور از روز‌های بد و رسیدن به روز‌های بهتر «به همین زودی» را دارد و شاید مسیرش به پرسپولیس ختم شود.
البته مظاهری چندان تمایلی به مصاحبه‌های مطبوعاتی نشان نمی‌دهد و به همین علت است که حتی در دوران اوج نیز، نمی‌تواند حداقل در رسانه‌ها، شکل و شمایل یک ستاره را داشته باشد ولی با این حال، اتفاقات اخیر، او را به سمت پرسپولیسی شدن پیش برد. موضوع پیوستن مظاهری به پرسپولیس، ربطی به امروز ندارد و چند فصل است که مطرح می‌شود ولی هرگز به حقیقت نرسیده است.
سمت دیگر ماجرا، درخشش علیرضا بیرانوند و بالا رفتن احتمال جدایی اش از پرسپولیس است. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند این بازیکن به زودی از جمع سرخپوشان خداحافظی کرده و به تیم‌های اروپایی می‌رود. اتفاقاً از دور و نزدیک می‌شنویم پیشنهادات جذابی به دست مدیربرنامه‌هایش رسیده و حالا که اکثر رسانه‌های مهم دنیا با انتشار عکس و ویدئو‌هایی از عملکرد بیرانوند، به خصوص پرتاب دست‌هایش، برای دروازه‌بان شماره یک تیم ملی تبلیغ می‌کنند، فرصت خوبی به دست آمده که از پرسپولیس به قصد لژیونر شدن جدا شود و حقوق دلاری دریافت کند.
در همین شرایط با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن و تصمیم‌گیرنده اصلی در مورد سرنوشت محمدرشید مظاهری تماس گرفتیم. او در همان اولین جمله گفت: «پشت فرمان هستم و نمی‌توانم زیاد صحبت کنم.» به همین خاطر، خیلی سریع و بی‌مقدمه در مورد آینده مظاهری در ذوب‌آهن پرسیدیم و پاسخ آذری هم صریح و بدون پرداختن به حاشیه بود: «همه این حرف‌ها شایعه است، او جایی نمی‌رود. مظاهری تا آخر فصل در ذوب‌آهن می‌ماند، چون قرارداد دارد و طبق این قرارداد، نه ما می‌خواهیم او را از دست بدهیم و نه او می‌خواهد ذوب‌آهن را ترک کند. زیاد به این مسائل توجه نکنید، چون کسانی که شایعه می‌سازند، در ادامه خواهند دید که خبری از جدایی مظاهری از جمع ما نیست.»
موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید علیرضا بیرانوند در تازه‌ترین مصاحبه اش گفته: «هر پیشنهادی، ارزش جدا شدن از پرسپولیس را ندارد.» و این بدان معناست که او دلش در پرسپولیس است و حداقل تا پایان فصل می‌خواهد کارش را ادامه بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی