نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورزشکاران گیلانی چهار مدال مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرورزشی، رئیس هیات کونگ‌فو و هنر‌های رزمی گیلان اظهار داشت: در جریان مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور در بوشهر ورزشکاران گیلانی موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

مجید مهروانی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت‌ها و در رده سنی نونهالان، امیرحسین کیانی ورزشکار شایسته استان گیلان با درخشش و برتری برابر همه رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات کونگ‌فو توآی کشور را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرهود ابوالفتحی دیگر کونگ‌فو کار گیلانی حاضر در این رقابت‌ها، در رده سنی نوجوانان توانست با غلبه بر تمامی حریفان خود مدال طلای مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی کشور را بر گردن بیاویزد.

همچنین به گفته وی سیدرضا میررضوی دیگر کونگ‌فوکار گیلانی حاضر در رقابت‌های رده سنی نوجوانان، موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی و مدال نقره مسابقات توآی قهرمانی کشور شد و همچنین مهدی محمدی‌مهر دیگر ورزشکار گیلانی نیز توانست مدال برنز و مقام سوم این دوره از مسابقات را برای تیم کونگ‌فو توآی گیلان به ارمغان بیاورد.

رئیس هیات کونگ‌فو و هنر‌های رزمی استان گیلان یاداور شد: همچنین در پایان این رقابت‌ها و از سوی مسئولان برگزاری، جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم کونگ‌فو توآی استان گیلان و به محمود نمازی پور سرپرست تیم گیلان اهدا شد.

در رقابت‌های کونگ‌فو توآی قهرمانی نونهالان و نوجوان کشور، زبده‌ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در بوشهر با هم به رقابت پرداختند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی