۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارکا اعلام کرد با پایان یافتن جام ملت‌های آسیا برای ایران، کارلوس کی‌روش آماده امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال کلمبیا است.

عکس| مارکا: کی‌روش برای امضای قرارداد با کلمبیا آزاد شد به گزارش خبرورزشی ، نسخه کلمبیایی سایت مارکا پس از حذف ایران از جام ملت‌های آسیا 2019 و ناکامی برابر ژاپن مدعی شد کارلوس کی‌روش هم‌اکنون آزاد است تا با فدراسیون فوتبال کلمبیا قرارداد ببندد.

در این گزارش آمده است: به دنبال حذف ایران از جام ملت‌های آسیا، کارلوس کی‌روش آزاد شده است و می‌تواند به امضای قرارداد با تیم ملی کلمبیا برای شروع کار در کوپا آمه‌ریکا 2019 که در برزیل برگزار می‌شود و با آرژانتین، پاراگوئه و قطر همگروه هستند، نزدیک شود.

ایران به ژاپن 3-0 باخت، تیمی که در فیفادی بعدی در 22 مارس برابر کلمبیا بازی خواهد کرد و کارلوس کی‌روش می‌تواند آن سوی دنیا با آن‌ها رودررو شود. در همین راستا فدراسیون فوتبال کلمبیا در روزهای آینده مربی جدید را معرفی خواهد کرد. باید یادآوری کنیم که پلن B وجود ندارد. بسیاری از نام‌ها مطرح شد، اما فقط این مربی پرتغالی در صدر لیست قرار گرفت.

رامون خسورون رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا پس از مشخص شدن قرعه‌کشی کوپا آمه‌ریکا در این باره گفت: «ما در مذاکره با کی‌روش خیلی پیشرفت کرده‌ایم ولی هیچ‌چیز تا پایان جام ملت‌های آسیا مشخص نیست و ما امیدواریم به زودی امکان معرفی مربی جدید کلمبیا را به‌دست آوریم.»

کارلوس کی‌روش به عنوان مربی چند تیم ملی از جمله پرتغال، امارات متحده عربی، آفریقای‌جنوبی و ایران کار کرده است. با آخرین تیم (ایران) او در جام‌جهانی 2014 برزیل و جام‌جهانی 2018 روسیه حضور داشت و در 99 بازی موفق شد 59 مرتبه پیروز شود، در 27 بازی به تساوی رسید و 12 بازی را باخت. آخرین عنوان او در دوران مربیگری به سوپرجام اسپانیا در سال 2003 همراه رئال‌مادرید برمی‌گردد که با شکست مایورکا آن را به‌دست آورد.

عکس| مارکا: کی‌روش برای امضای قرارداد با کلمبیا آزاد شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی