۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید یکسری اتفاقات سبب شده او فعلا در کنار تیم نباشد و در صورت لزوم این مسائل را اعلام می‌کند.

مجیدی: خیلی حرف ها برای گفتن دارم
به گزارش خبرورزشی ، فرزاد مجیدی درباره کنار رفتنش از باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت: من نه استعفا دادم و نه کناره‌گیری کرده‌ام، نزدیک به یک ماه است که از طریق همین دوستانی که قائم مقام باشگاه هستند خواستار جلسه با مالک نساجی شدم، اما متاسفانه این امر محقق نشد تمام پیام‌های این تقاضا نیز موجود است به هر حال این هم جواب زحمات ما بود.
او ادامه داد: در بدترین شرایط که هیچ کس در باشگاه نساجی حضور نداشت، من ایستادم و کار کردم. یک روز قبل از بازی با پیکان یکسری بی‌انضباطی‌هایی صورت گرفت که در اصول کاری من جایی نداشت به خاطر مردم نساجی سکوت کردم، اما متاسفانه جوابم را به خوبی نگرفتم. امثال من می‌آیند و می‌روند مهم مردم نساجی و شوری که آن‌ها برای مسابقات فوتبال دارند مهم است.
مجیدی اظهار افزود: در این مدت من هم مسئول هماهنگی باشگاه بودم، هم مسئول رسانه‌ای بودم در صورتی که در یک ماه اخیر در دفتر این باشگاه هیچ کس حضور نداشت. در سه هفته اخیر فقط دو بار تلفنی با حدادیان یکی از مالکان باشگاه صحبت کردم و حتی به وی هم گفتم می‌خواهم با صنیعی فر در خصوص مشکلات تیم صحبت کنم و بالای ۲۰ بار خواستار این موضوع شدم، ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد. حتی در روز‌هایی که تیم دچار حاشیه بود خودم از تمرینات تیم عکس می‌گرفتم و در کانال باشگاه می‌گذاشتم تا وفاق و همدلی را در تیم بیشتر کنم.
مجیدی خاطرنشان کرد:، اما در هتل تیم روز قبل و بعد از بازی با پیکان اتفاقاتی افتاد که خود مالک باشگاه در جریان است. این‌ها مسائل درون خانوادگی است، اما اگر لازم باشد به موقع در خصوصش صحبت خواهم کرد. خود من به عنوان سرپرست به سازمان لیگ می‌رفتم. می‌توانید از آقای بهاروند بپرسید می‌رفتم و درخواست توپ برای تیم می‌کردم در حالی که وظیفه من این نبود.
او اضافه کرد: من روز گذشته با هماهنگی آقای جلالی به دندانپزشکی رفته بودم و نمی‌دانم حالا چرا اعلام شده من خداحافظی کرده‌ام در حالی که همه دیدند در بازی دوستانه‌ای که مقابل استقلال تمام هماهنگی‌های لازم را برای بهتر شدن بازی انجام داده بودیم؛ حتی استقلالی‌ها چند بار می‌خواستند به دلیل خشونت بالای بازی زمین را ترک کنند که با وساطت من این اتفاق نیفتاد.
مجیدی در پایان گفت: به زودی حرف‌هایم را در خصوص اتفاقات نساجی خواهم گفت این تیم فعلا در آرامش قرار دارد و نمی‌خواهم حاشیه‌ای برای این تیم به وجود آید. بالاخره حق طبیعی مالک نساجی است که برای تیم تصمیم بگیرد به هرحال ایشان از جیب‌شان هزینه می‌کنند و تیم خصوصی است. امیدوارم نساجی موفق باشد ما این تیم را بعد از ۴۰ سال به لیگ برتر آوردیم امیدوارم همچنان همچون نیم فصل اول بتوانم رضایت هواداران را برآورده سازم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی