۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شماری از هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در هنگام ورود تیم ایران به کشور به کارلوس کی‌روش اعتراض کردند.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا امشب (سه‌شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.
در هنگام بازگشت ملی‌پوشان به تهران حدود ۱۰۰ - ۱۵۰ هوادار در فرودگاه حضور داشتند و در هنگام خروج کی‌روش از ترمینال فرودگاه، تعدادی از هواداران به این مربی اعتراض کردند که این اقدام آن‌ها با واکنش تعدادی دیگر از مردم روبه‌رو شد. پس از این اتفاق درگیری لفظی و دو دستگی بین آن‌ها به وجود آمد.
مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر لژیونر کشورمان هنگام خروج از فرودگاه با کارلوس کی‌روش خداحافظی کردند.
علیرضا بیرانوند هنگام خروج از فرودگاه به دلیل ازدحام مردم با مشکل مواجه شد و به همین دلیل مسئولان فرودگاه این دروازه‌بان را به کافی‌شاب فرودگاه بردند تا پس از عادی شدن وضعیت او راهی اتوبوس تیم ملی شود.
شماری از هواداران حاضر در فرودگاه، پرچم تیم فوتبال پرسپولیس را به کی‌روش نشان داده و با این حرکت اعتراض خود را به سرمربی تیم ملی اعلام کردند.
کارلوس کی‌روش به دلیل ازدحام مردم نتوانست از در اصلی فرودگاه خارج شود به همین دلیل با هماهنگی مسئولان به مسیر دیگری برای خروج هدایت شد و جدا از سایر بازیکنان فرودگاه را ترک کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی