نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید هیچ‌کس آن لحظه به این فکر نمی‌کرد که ممکن است ما گل بخوریم. با این حال متأسفانه این اتفاق افتاد و این یک شوک بزرگ برای تیم ما بود.

دژاگه: با هم می‌بریم و می‌بازیم؛ ما برمی‌گردیم
به گزارش خبرورزشی، یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اشکان دژاگه بود. بازیکنی که علاوه بر جنگندگی، قدرت رهبری خوبی در زمین داشت و به عنوان یک کاپیتان توانست نقش تعیین کننده‌ای در تیم ملی داشته باشد.
اشکان دژاگه پس از حذف تیم ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها در گفتگویی، درباره دیدار با ژاپن، حذف ایران، حسرتی که برای او و سایر بازیکنان ماند، آینده‌اش و سایر مسائل صحبت کرد.

وقتی همه منتظر صعود به فینال بودیم، شکست شوکه کننده‌ای مقابل ژاپن متحمل شدیم. در این خصوص صحبت می‌کنید؟
واقعاً شوکه کننده بود. هیچ‌کس آن لحظه به این فکر نمی‌کرد که ممکن است ما گل بخوریم. با این حال متأسفانه این اتفاق افتاد و این یک شوک بزرگ برای تیم ما بود. بعد از گل اول ژاپن سعی کردیم گل مساوی را بزنیم، اما آن‌ها منتظر ضد حمله بودند و دو گل دیگر هم به ثمر رساندند.

آن لحظه چه اتفاقی افتاد که پنج بازیکن تیم ایران به سمت داور رفتند؟
من فکر می‌کنم این‌ها اشتباهاتی است که آدم باید از این اشتباهات درس بگیرد. هر لحظه تمرکز بازیکن فقط باید روی بازی باشد، اما بالاخره ما یک تیم هستیم و با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. مقابل ژاپن نتوانستیم ببریم و امیدوارم هواداران زیاد ناراحت نباشند؛ ما برمی‌گردیم.

اشکان دژاگه در این جام دقیقاً همان بازیکنی بود که همه انتظار داشتند. در فرم اصلی خودش که هم خوب بازی می‌کرد و هم رهبری خوبی به عنوان یک کاپیتان داشت، اما در این شرایط نتوانستیم قهرمان شویم. این حسرت برای تو می‌ماند که چرا در این مقطع قهرمان نشدیم.
بله؛ واقعا تا اینجا هم که رسیدیم خیلی خوشحال بودم که توانستم به تیم کمک کنم، اما باور کنید که خیلی درد دارد. درد دارد که نتوانستم مقابل ژاپن بیشتر به تیم ملی کمک کنم تا بازی را ببریم.

به عنوان کاپیتان تیم ملی چه صحبتی داری؟
فقط می‌توانم بگویم که هر بار افتخار می‌کردم که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو می‌بستم. افتخار می‌کردم که کاپیتان تیم ملی و کاپیتان یک ملت بودم. کاش می‌توانستیم مردم را بیشتر خوشحال کنیم.

درباره آینده خودت صحبتی داری؟
باید چند روزی فرصت داد. باید کمی بگذرد تا به شرایط‌مان فکر کنیم و ریکاوری داشته باشیم. باید از نظر ذهنی در شرایط بهتری قرار بگیریم.

بعد از بازی برخی بازیکنان گفتند کی‌روش در رختکن با بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرده است. در این خصوص صحبت می‌کنی؟
کی‌روش چیزی نگفت، من نمی‌دانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی