نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب در جوزپه مه‌آتز در دیداری که برای مربیان دو تیم حکم مرگ و زندگی دارد، اینتر و لاتزیو به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرورزشی، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا دیداری برگزار خواهد شد که برای دو سرمربی حکم مرگ و زندگی دارد. اینتر در حالی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان لاتزیو خواهد بود که هم اسپالتی از باشگاه اولتیماتوم دریافت کرده و هم اینزاگی برای کسب نتایج بهتر تحت فشار است.

اینتر؛ اولتیماتوم
همین چند روز پیش صبر باشگاه اینتر سر آمد و در جلسه‌ای با لوچانو اسپالتی به او اعلام کرد اگر این فصل یک جام کسب نکند باید قید ادامه کار در باشگاه را بزند. حالا تکلیف چیست؟ در سری A که هیچ تیمی به گَرد پای یوونتوس نخواهد رسید و در لیگ قهرمانان اروپا هم اینتر در گروهش سوم شد و به لیگ اروپا رفت. به این ترتیب دو جام باقی می‌ماند، یکی لیگ اروپا که نراتزوری برای کسب جام در آن راه درازی پیش رو خواهد داشت و دیگری جام حذفی که البته مسیرشان در این تورنمنت هم هموار نیست. با توجه به برد قاطع در لیگ شاید هواداران اینتر نگرانی‌ای بابت حذف لاتزیو نداشته باشند، اما در صورت صعود در مرحله بعد باید یک شهرآورد دیگر را برگزار کنند، مثل فصل گذشته. در هر صورت اسپالتی باید تمام توان خودش را برای حفظ شغلش بگذارد و از این مسیر سخت عبور کند.

لاتزیو؛ شانس آخر
در پایتخت و در باشگاه لاتزیو هم شرایط خیلی با اینتر تفاوتی ندارد. سیمونه اینزاگی که فصل‌های گذشته عملکردی راضی‌کننده روی نیمکت بیانکوچلستی داشت حالا تیمش از حضور بین ۴ تیم نخست سری A دور شده و باید در ادامه راه نتایج بهتری بگیرد. اگرچه اینزاگی رسماً اولتیماتوم دریافت نکرده ولی اگر تیمش در جام حذفی و لیگ اروپا نتواند مدیران باشگاه را راضی کند باید منتظر برکناری باشد. لاتزیو دیگر آن تیم زهردار فصل قبل در خط حمله نیست و این هواداران عقاب‌ها را نگران کرده است. فصل پیش به رکورد بی‌نظیر ۸۹ گل زده در لیگ رسیدند که حتی از یوونتوس هم بهتر بود، اما این فصل در ۲۱ هفته تنها ۳۰ گل زده جلوی اسم لاتزیو می‌بینیم. امشب در مه‌آتزا برای اینزاگی هم شب مرگ و زندگی خواهد بود چراکه تیمش در صورت حذف از این رقابت‌ها در لیگ اروپا هم شانس کمی برای قهرمانی خواهد داشت.

آخرین جدال
در بازی رفت این فصل سری A در المپیکو شهر رم، اینتر موفق شد با ۳ گل لاتزیو را شکست دهد. بروزوویچ و ایکاردی (۲ مرتبه) گل‌های نراتزوری را زدند.

آمار بازی
۴۸) در ۴۸ مسابقه قبلی اینتر و لاتزیو، نراتزوری ۱۸ برد داشته و بیانکوچلستی به ۱۴ پیروزی رسیده. ۱۶ بازی هم مساوی شده است.
صفر) لاتزیو در ۴ بازی آخر برابر اینتر پیروز نشده و ۳ بازی را باخته است.
۷) در تاریخ جام حذفی اینتر با ۷ قهرمانی سومین تیم پرافتخار است، در حالی که لاتزیو ۶ قهرمانی کسب کرده.
۲) شاگردان اینزاگی در سال ۲۰۱۹ هنوز پیروز نشده‌اند. لاتزیو ۲ بازی ماه ژانویه خودش در سری A برابر ناپولی و یوونتوس را باخته است.
۲) اینتر هم وضعیتی مشابه لاتزیو دارد و موفق نشده ۲ بازی قبلی‌اش در لیگ را ببرد. تساوی برابر ساسولو و شکست برابر تورینو حاصل کار نراتزوری بوده است.
۶) از آخرین قهرمانی لاتزیو در جام حذفی ۶ سال می‌گذرد. اینتر هم آخرین مرتبه ۸ سال پیش قهرمان شد.

مصدومان و محرومان
شیمه ورسالیکو به دلیل مصدومیت طولانی‌مدت در ترکیب اینتر حضور نخواهد داشت و کیتا بالده هم با آسیب‌دیدگی زانو امکان بازی کردن برابر تیم سابقش را ندارد. بزرگ‌ترین غایب لاتزیو سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک ارزشمند این تیم است که در لیگ برابر یوونتوس کارت زرد گرفت و از این بازی حساس در جام حذفی محروم شده است. آدام ماروشیچ، پاتریک و لوئیس فلیپه هم مصدومان اردوی بیانکوچلستی هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم
اینتر: هاندانوویچ، دآمبروسیو، دفری، اشکرینیار، آساموا، پولیتانو، وسینو، بروزوویچ، ماریو، پریشیچ و ایکاردی
لاتزیو: استراکوشا، باستوس، والاس، رادو، لوکاس، پارولو، لولیچ، بریشا، آلبرتو، ایموبیله و کورئا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی