نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم قرعه‌کشی پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه عصر امروز برگزار شد.

به گزارش   خبرورزشی ، به نقل روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه از فردا (جمعه) با حضور 11 کشور دنیا در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود و تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با 10 کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت می‌کند.

مراسم قرعه‌کشی 5 وزن نخست این مسابقات عصر امروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم، پویا ناصر‌پور در دور نخست به مصاف حریفی از کشور میزبان می‌رود و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور دوم نیز به مصاف دیگر کشتی‌گیر ترک خواهد رفت. در وزن 63 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در دور اول با کشتی‌گیری از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد نیز به مصاف دیگر کشتی‌گیر میزبان می‌رود. در گروه این کشتی‌گیر تمام کشتی گیران ترک هستند و یک کشتی گیر از آذربایجان نیز حضور دارد.

در وزن 72 کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد در مبارزه نخست به مصاف کشتی‌گیری از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم نیز با حریف ترک کشتی خواهد گرفت. در وزن 82 کیلوگرم، سعید عبدولی در کشتی نخست با باشری ایلدیریم از ترکیه مبارزه می‌کند. در وزن 97 کیلوگرم نیز، علی اکبر حیدری ابتدا با کشتی‌گیری از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان آذربایجان و بلاروس می‌رود.

طبق برنامه، این مسابقات از ساعت 11:30صبح فردا (به وقت ایران) آغاز می‌شود که مسابقات 5 وزن نخست روزهای جمعه و شنبه و مسابقات 5 وزن دوم نیز روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد. همچنین کشتی گیران اعزامی پیش از حضور در این مسابقات تمرین سبکی را زیر نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و همکارانش برگزار کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی