نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر برنامه‌های مرتضی پورعلی‌گنجی به خبرورزشی گفت: پیشنهاد ارائه شده از سوی العربی خیلی خوب بود به همین دلیل مرتضی مجاب شد به این تیم برود.

به گزارش خبرورزشی، امیر هاشمی‌مقدم، بازیکن اسبق استقلال و مدیر برنامه‌های مرتضی پورعلی‌گنجی در صحبتی با خبرورزشی از دلایل تصمیم ناگهانی ملی‌پوش کشورمان در ترک تیم یوپن و پیوستن به تیم العربی قطر حرف می‌زد.
* چطور به یک باره پورعلی‌گنجی تصمیم به ترک یوپن گرفت؟
بالاخره مرتضی چند ماه از خانواده دور بود، از سوی دیگر این بازیکن خوب کشورمان خیلی به مادرش وابسته است و دوست داشت در کشوری به فوتبالش ادامه دهد که به ایران و خانواده‌اش نزدیک‌تر شود.
* اما جدا از این حرف‌ها حتماً پیشنهاد مالی العربی قطر خیلی خوب بوده!
بله، پیشنهاد ارائه شده از سوی العربی خیلی خوب بود به همین دلیل مرتضی مجاب شد به این تیم برود.
* العربی در لیگ قطر شرایط چندان مناسبی ندارد!
العربی چندی قبل تیم خوبی بود و صاحب عناوین قهرمانی و... هم شده بود، اما امسال وضعیت چندان خوبی نداشت با این وجود هیئت مدیره‌اش تغییر کرده. آن‌ها مربی ایسلندی و کمک‌مربی آلمانی آورده‌اند و با دو، سه بازیکن بسیار خوب دیگر قرارداد می‌بندند. فعلاً من اجازه گفتن نام آن‌ها را ندارم با این وجود اطمینان دارم شرایط العربی خیلی بهتر خواهد شد.
* با مرتضی قرارداد چندساله منعقد شد؟
پیشنهاد خیلی خوبی ارائه شد و از آنجا که همه مسائل در پیشنهاد در نظر گرفته شده و مسئولان تیم العربی هم خیلی تمایل به جذب پورعلی‌گنجی و عقد قرارداد بلندمدت با مدافع ملی‌پوش کشورمان داشتند، با مرتضی قرارداد سه و نیم ساله بسته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی